اخبار داغ

رئیس اداره صمت شهرستان پاوه:

واحد های صنفی متخلف در پاوه، ۱۵ روز پلمب می‌شوند

واحد های صنفی متخلف در پاوه، ۱۵ روز پلمب می‌شوند
مسلم حسینی گفت: واحدهای صنفی متخلف که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکنند با هماهنگی مقام قضایی و اداره نظارت بر اماکن عمومی به مدت ۱۵ روز پلمب خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم حسینی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله ضمن تشکر از واحدهای صنفی شهرستان پاوه در اجرای پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان پاوه در وضعیت قرمز بیماری کرونا و افزایش نگران کننده شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و بخصوص شهرستان پاوه به اطلاع متصدیان واحدهای صنفی گروهای ۲،۳ و۴ می رساند که نسبت به تعطیلی واحد صنفی اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله ,

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پاوه افزود: همچنین متصدیان واحدهای صنفی رسته های گروه ۱ نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

,

 حسینی بیان کرد: تذکرات لازم بصورت شفاهی و مکتوب در فضای مجازی در خصوص رعایت مصوبات ستاد کرونا توسط رئیس محترم اتاق اصناف، بازرسان شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و صمت ارائه شده و جای هیچگونه اغماض و گذشت نیست.

,

وی گفت: در جهت احترام به اکثریت واحدهای صنفی سطح شهرستان که مصوبات را رعایت می نمایند، برای اندک واحدهای صنفی که از اجرای مصوبات ستاد کرونا سرباز می‌زنند پرونده تخلفات صنفی تشکیل و جهت صدور حکم به اداره محترم تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال خواهد شد.

,

حسینی در پایان گفت: واحدهای صنفی متخلف که مصوبات ستاد کرونا را رعایت ننمایند با هماهنگی مقام محترم قضایی و اداره نظارت بر اماکن عمومی به مدت ۱۵ روز پلمب خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه