اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت مازندران اعلام کرد؛

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران
حسینقلی قوانلو از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار تن اقلام اساسی ویژه ماه رمضان در استان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر استان مازندران اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: این طرح به منظور جلوگیری از کمبود و نوسانات قیمت‌ها به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و شیرینی‌های پر مصرف و مرسوم در سراسر استان اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به اینکه در این طرح واحدهای تولیدی – توزیعی و خدماتی مورد تشدید رصد بازرسان این سازمان قرار خواهند گرفت؛ از اختصاص بیش از دو هزار تن اقلام اساسی و توزیع آن در ایام ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

قوانلو بیان کرد: یک‌هزار تن شکر بسته بندی شده یک کیلویی با قیمت 8700 تومان ، 150 تن گوشت منجمد و 925 تن روغن در این ایام توزیع خواهد شد.

وی با یادآوری لزوم رعایت قوانین صنفی از سوی واحد های صنفی، تصریح کرد: با هر گونه تخلف احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تقلب، گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت، احتکار و سایر تخلفات رایج صنفی، مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام کنند.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه