اخبار داغ

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی نفسگیر و نزدیک مهرام مقابل نفت/ تکلیف فینالیست به بازی پنجم کشیده شد

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی نفسگیر و نزدیک مهرام مقابل نفت/ تکلیف فینالیست به بازی پنجم کشیده شد
تیم مهرام در بازی چهارم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال موفق به شکست نفت آبادان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با برگزاری دیدار چهارم مرحله نیمه نهایی پیگیری شد. در دیدار امروز تیم‌های نفت آبادان و مهرام به مصاف هم رفتند. در این بازی نزدیک و نفسگیر دو تیم در پایان وقت قانونی به تساوی 76 بر 76 رسیدند اما در وقت اضافه مهرام موفق شد با نتیجه 90 بر 86 بر نفت غلبه کند. دو تیم در حالی که نفت در بازی شماری، 2 بر یک از حریف تهرانی پیش بود و با این بازی دو تیم در بازی شماری 2 بر 2 مساوی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است:

,

🔻کوارتر اول: ۱۴-۱۲ نفت

, 🔻,

🔻کوارتر دوم: ۲۳-۱۷ نفت

, 🔻,

🔻کوارتر سوم: ۱۶-۲۰ مهرام

, 🔻,

🔻کوارتر چهارم: ۲۳-۲۷ مهرام

, 🔻,

🔻وقت اضافه: ۱۰-۱۴ مهرام

, 🔻,

 

,

بدین ترتیب هر دو تیم با ۲ پیروزی و ۲ شکست برابر شدند و کار به بازی پنجم کشیده شد.

,

مهدی کامرانی با ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ استیل و صمد نیکخواه بهرامی با ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۶ اسیست و ۳ استیل موثرترین و پرامتیازترین بازیکنان مهرام بودند.

,

آرن داوودی با ۱۸ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ اسیست و ۲ استیل مؤثرترین بازیکن نفت آبادان و شکان خلیلی نژاد با ۱۸ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ اسیست و ۱ استیل امتیازآورترین بازیکن نفت آبادان لقب گرفتند.

,

مهدی کامرانی، دووآن سامرز و ملیک ترنت بازیکنان 5 فوله مهرام بودند. رسول مظفری، امیر صدیقی و اشکان خلیلی نژاد بازیکنان 5 فوله آبادان بودند.

,

سعید داورپناه به دلیل دو تکنیکال فول در دقیقه ۴ کوارتر چهارم بازی را ترک کرد.

,

نکته جالب اینکه محمد حسن‌زاده، ستاره ملی‌پوش تیم نفت آبادان، پیش از شروع بازی و در حین گرم کردن، دچار اسپاسم کمر شد و نتواست بازی کند و تنها ۵۰ ثانیه آخر به بازی آمد.

,

بازی پنجم و آخر چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ در سالن بسکتبال آزادی برگزار می شود تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال و حریف شهرداری گرگان را مشخص شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه