اخبار داغ

مدیر کل راهداری سیستان وبلوچستان خبر داد؛

جابجایی افزون بر ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان/فرآورده های نفتی و سیمان عمده کالاهای حمل شده

جابجایی افزون بر ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان/فرآورده های نفتی و سیمان عمده کالاهای حمل شده
ایوب کرد گفت: چهار میلیون و۷۷۳ هزار و ۹۴۵ تن کالا در سال ۹۹ توسط ناوگان باری در سیستان و بلوچستان حمل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: چهار میلیون و۷۷۳ هزار و ۹۴۵ تن کالا با ۲۹۳ هزار و ۱۸۲ سفر باری در سال ۹۹ توسط ناوگان باری در این استان حمل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
 
,
وی با بیان اینکه ۵۶ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، افزود: جو، فرآورده های نفتی و سیمان عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.
,
 
,
این مقام مسئول گفت: کالا و نیازهای اساسی مردم از اولویت‌های ویژه حوزه حمل و نقل جاده‌ای بوده که حتی در شرایط سخت یک سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود داشت، با همت رانندگان این بخش به خوبی ادامه یافت.
,
 
,
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم انجام و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا ابلاغ شده و هم اکنون نیز در حال اجرا است.
,
 
,
کرد در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۱۴۰ نفر راننده، ۶ هزار و ۴۷۵ دستگاه ناوگان باری و همچنین ۳ پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل فعالیت می کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه