اخبار داغ

خطر کرونا در کمین است؛

تعطیلی اصناف پرخطر درایوان/۱۸ واحد صنفی متخلف پلمپ شد+ تصاویر

تعطیلی اصناف پرخطر درایوان/۱۸ واحد صنفی متخلف پلمپ شد+ تصاویر
با توجه به دستورالعمل های سخت گیرانه در مقابله با کرونا بازار بصورت روزانه رصد می شود و آن دسته از اصناف(گروه ها ۲، ۳و۴) که همکاری لازم را در این خصوص نداشته باشند پلمب خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، کرونا این ویروس منحوس که دنیا را گرفتار کرده و هر روز ابعاد تازه ای از همه گیری به رخ دنیا می کشد  و همه کشورها گرفتار شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

در ایران هم با آمدن صدای بهار مردم باردیگر کرونا را فراموش کردند و مسئولان هم به خواب رفتند که کرونا باردیگر دوباره شیوع پیدا کرد واین بار موج چهارم را به راه انداخته و ایران باردیگر رخت قرمز برتن کرده است.

,

در ایلام هم امروز اکثر شهرستان ها قرمز پوش شده و محدودیت های کرونایی اجرایی شده است تا باردیگر این ویروس منحوس کنترل شود ولی اجرا کردن این محدودیت ها نیازمند مشارکت همگانی مردم است.

,

"امید علی سبزی "،فرماندار ایوان،در بازدید از اصناف شهر ایوان گفت: با توجه به دستورالعمل های سخت گیرانه در مقابله با کرونا بازار بصورت روزانه رصد می شود و آن دسته از اصناف(گروه ها ۲، ۳و۴) که همکاری لازم را در این خصوص نداشته باشند  پلمب خواهند شد.

,

وی از تشدید کنترل ها در ایست و بازرسی سپتون در ورودی از سمت اسلام آباد خبر داد و گفت: از مردم خواستاریم که از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند و در این زمینه با توجه به تشدید کرونا  با مسئولان همکاری کنند تا بتوانیم نتیجه این کار را با کاهش آمار کرونا در شهرستان شاهد باشیم.

,

سبزی بر ضرورت پرهیز از مراسم های عزا و عروسی با تراکم جمعیت در شهرستان تاکید کرد و گفت: افرادی که توجه نکنند باید منتظر برخوردهای قانونی باشند چون نباید با برپایی مراسم های عزا و عروسی سلامت مردم به خطر بیافتد.

,

فرماندارایوان  تاکید کرد: از مردم هم تقاضا داریم رعایت فاصه گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را بیش از پیش مد نظر داشته باشند و تذکرات ستاد ملی کرونا را رعایت کنند تا بتوانیم از این موج هم عبور کنیم.

,

۱۸ واحد صنفی در شهرستان ایوان پلمپ شد

, ۱۸ واحد صنفی در شهرستان ایوان پلمپ شد, ۱۸ واحد صنفی در شهرستان ایوان پلمپ شد,

،در راستای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهر ایوان بازدید به عمل آمد.

,

در این بازدید که با حضور فرماندار، اعضای ستاد کرونا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شد، ۱۸ واحد صنفی به دلیل عدم تمکین از قانون و رعایت نکردن محدودیت‌های اعمال شده در خصوص عدم فعالیت مشاغل پلمب شده‌اند.

,

لازم به ذکر است از ابتدای محدودیت ها، ضمن اعلام حضوری؛ اخطار به صنوف مختلف داده شد، درصد زیادی از صنف‌ها بدون اخطار و با در نظر گرفتن شرایط شهرستان تعطیل کرده‌اند.

,

از کلیه متصدیان صنوف درخواست می‌گردد تا پایان زمان محدودیت‌ها نسبت به رعایت محدودیت‌های اعمال شده اقدام نمایند، برای حفظ جان مردم با هیچ واحد صنفی مماشات نخواهیم کرد.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه