اخبار داغ

فرماندار چرداول مطرح کرد؛

اجرای محدودیت های کرونایی در چرداول برای کنترل ویروس کرونا ؛ با صنوف متخاف برخورد قانونی می شود

اجرای محدودیت های کرونایی در چرداول برای کنترل ویروس کرونا ؛ با صنوف متخاف برخورد قانونی می شود
فرماندار چرداول گفت: محدودیت های کرونایی در چرداول برای کنترل ویروس کرونا با اجرا درآمده وبا متخلفان برخورد قانونی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "الیاس فتاحی "، فرماندار چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار  با قدردانی از کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کرونا به ویژه شبکه بهداشت و درمان، اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در این شهرستان برای کاهش شیوع کرونا و تغییر وضعیت شهرستان همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی با اشاره به عملکرد تیم های همیاران سلامت در این شهرستان افزود: این تیم ها به تازگی به دستور استاندار متشکل از دهیاران و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و مراکز بهداشت فعالیت خود را در کلیه روستاهای شهرستان آغاز و تاکنون نقش مهمی در مقابله با کرونا ایفا کرده است.

,

فرماندار چرداول  یادآور شد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا شهرستان، آموزش کاملا بصورت مجازی خواهد بود و رصد روزانه بازار وادارات توسط تیم های مختلف انجام خواهد گرفت.

,

فتاحی در خصوص تعطیلی گروهای شغلی این شهرستان نیز گفت: گروهای شغلی 2، 3 و ۴ با توجه وضعیت کنونی کرونای این شهرستان تعطیل است و مشاغل ضروری که مایحتاج عمومی مردم را تامین می کنند، می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشته باشند.

,

وی در ادامه بر ضرورت جلوگیری از شکل گیری تجمعات تاکید کرد و افزود: برگزاری کلیه مراسمات های عزا و عروسی بدلیل به خطر افتادن سلامت مردم ممنوع بوده و طبق قانون با متخلفان با جدیت برخورد می شود.

,

فتاحی در خصوص نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات نیز یادآور شد: نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات دولتی برای جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان ضروری و هرگونه ارائه خدمات به ارباب رجوع توسط ادارات منوط به استفاده از ماسک است.

,

وی در ادامه از به صدا درآمدن آژیر خطر کرونا در سراسر شهرستان خبر داد و گفت: مردم باید خطر کرونا را بیش از پیش جدی بگیرند و پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و از حضور در اجتماعات و گردهمایی اجتناب کنند.

,

فرماندار چرداول همچنین خواستار افزایش تبلیغات محیطی خطرات کرونا در سراسر شهرستان شد و گفت: برای کنترل ویروس کرونا نیازمند مشارکت همه مردم هستیم از این رو همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
 
انتهای پیام/ر

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه