اخبار داغ

رئیس اداره صمت رشتخوار خبر داد؛

شناسایی و برخورد با ۵ واحد نانوایی متخلف در رشتخوار

شناسایی و برخورد با ۵ واحد نانوایی متخلف در رشتخوار
پورعباس، گفت: همزمان با قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و در نخستین روزهای سال جدید در بازرسی از واحدهای خبازی در بخش جنگل رشتخوار ۵ واحد خبازی متخلف شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی پور عباس رئیس اداره صمت رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: طی گزارشات رسیده از سامانه ستاد خبری 124 با همکاری بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت رشتخوار و همراهی بخشدار جنگل،  کار کنترل و پایش فعالیت نانوایی های سطح شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان در سطح روستاهای بخش جنگل رشتخوار انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی در ادامه، افزود: رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی، ساعات کاری و پخت سه نوبت در روز با سهمیه تخصیصی و همچنین میزان موجودی آرد و نحوه پخت وکیفیت نان نیز در این بازدیدها مورد بررسی قرار گرفت و در همین رابطه  برای 5 واحد نانوایی متخلف تشکیل پرونده انجام که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صمت رشتخوار یادآور شد: با توجه به اینکه بازرسی از واحدهای نانوایی در بخشها و روستاها در دستور کار قرار گرفته است، از کلیه واحدهای خبازی در شهرستان درخواست می شود، که با رعایت کامل قوانین و مقررات نظام صنفی و دستورالعلهای بهداشتی، و آئین نامه های داخلی اتحادیه مربوطه دقت بیشتری داشته و با عدالت و وجدان کاری رضایت عمومی مردم را در نظر بگیرند، تا در زمان مراجعه بازرسان به محل نانوایی منجر به تشکیل پرونده تخلف تعزیراتی شود.

شهروندان می توانند هر گونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی و .... را به صورت شبانه روز با تلفن گویای 124 اداره صنعت معدن و تجارت رشتخوار در میان بگذارند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه