اخبار داغ

هجوم نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج به سی‌سخت/ شوی تبلیغاتی برای اهداف انتخاباتی

هجوم نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج به سی‌سخت/ شوی تبلیغاتی برای اهداف انتخاباتی
نامزدهای شورای شهر یاسوج تا الان کجا بودند که مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن را از روز بیست و نهم بهمن ماه سال گذشته فراموش کرده بودند اما به یکباره و در هفته های نزدیک به انتخابات به یکباره همه سر از سی سخت درمی آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس وقوع زمین لرزه 5 و 6 دهم ریشتری در شهرستان دنا و شهر سی سخت به منازل مسکونی و تاسیسات زیادی آسیب وارد ساخت و باعث ورود جدی نهادها و دستگاه های مختلف از جمله، سپاه پاسداران و بسیج، دستگاه های خدمات رسان دولتی و دیگر نهادهای خصوصی و دولتی و نیز مردم برای کمک به آسیب دیدگان زلزله شد. اما به نظر می رسد برخی اقدامات در سی سخت این روزها جنبه دیگری نیز پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پنجمین پارلمان محلی شهر و روستا به آخرین ایستگاه خود رسیده و ثبت نام از نامردهای حضور در ششمین دوره آن انجام شد و افرادی نسبتا زیادی خود را وارد گود رقابت و آماده حضور در این ماراتن نفس گیر کرده اند.

,

نامزدهای انتخابات شورای شهر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از ترفندهای جدیدی به دنبال ورود به عرصه انتخابات و کسب رای مردم هستند و در کنار خانه گردی های مرسوم و قسم دادن های همیشگی و تلفن های بی اندازه برای جلب نظر گروه های مختلف مردمی از ابزارهای دیگری برای افزایش رأی خود استفاده می کنند.

,

برخی از نامزدهای شورای شهر یاسوج این روزها در شهر سی سخت مشاهده شده اند و به نظر می رسد زلزله سی سخت و مردم زلزله زده این شهر به ابزاری برای برخی از این افراد به منظور کسب رأی تبدیل شده است و با راه انداختن گروه های تبلیغاتی در پی خودنمایی هستند.

,

در روزهای اخیر برخی از نامزدهای شورای شهر یاسوج با حضور در شهر سی سخت اقدام به ساخت کلیپ هایی کرده اند و خود را در کنار مردم زلزله زده نشان می دهند؛ موضوعی که پیش از این مردم شهر سی سخت و شهرستان دنا نسبت به این رفتار پوپولیستی ابراز کرده بودند و آن را ناپسند عنوان کرده بودند.

,

راه اندازی گروه های اعزامی نامزدهای شورای شهر یاسوج به سی سخت و ساخت کلیپ هایی که به نظر می رسد رنگ و بوی انتخاباتی دارد نه تنها مورد پسند شهروندان دنانشین قرار نگرفته است بلکه آن را به نوعی بی احترامی و استفاده ابزاری از زلزله سی سخت می دانند.

,

موضوع مورد توجه دیگر این است که این نامزدهای شورای شهر یاسوج تا الان کجا بودند که مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن را از روز بیست و نهم بهمن ماه سال گذشته فراموش کرده بودند اما به یکباره و در هفته های نزدیک به انتخابات به یکباره همه سر از سی سخت درمی آورند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه