اخبار داغ

فرماندار دنا خبرداد؛

اتمام آواربرداری ۸۰۰ واحد مسکونی شهر سی‌سخت/ شروع آواربرداری‌ها در روستاهای دنا

اتمام آواربرداری ۸۰۰ واحد مسکونی شهر سی‌سخت/ شروع آواربرداری‌ها در روستاهای دنا
عبدالحمید پناه با اشاره به اتمام آواربرداری ۸۰۰ واحد مسکونی زلزله‌زده در شهر سی‌سخت گفت: کار آواربرداری در روستاهای زلزله‌زده این شهرستان آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید پناهی در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص تازه ترین وضعیت آواربرداری ها در شهر زلزله زده سی سخت گفت: آواربرداری در شهر سی سخت همچنان ادامه دارد و تا 25 فروردین ماه به اتمام می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار دنا در ادامه گفت: کار آوار برداری 800 واحد مسکونی شهر سی سخت به اتمام رسیده و  در روستاهای مختلف شهرستان دنا از جمله کریک، دارشاهی، توت نده، گندی خوری، کَره، پاتاوه کار آواربرداری ها شروع شده است.

,

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه بالغ بر 650 واحد احداثی زلزله زده روستایی ثبت شده است، گفت: 1541 واحد تعمیری شهری وجود دارد که از این تعداد 200 واحد فعالیت های تعمیری آنها شروع شده است.

,

وی در ادامه به صدور 120 پروانه ساختمانی اشاره کرد و گفت: آرماتور بندی خانه ها، پیاده کردن نقشه منازل به تعداد 250 واحد، پی کنی و گچ ریزی در حال انجام است و حدود 50 واحد ساختمانی فنداسیون آنها در حال انجام است.

,

پناهی  در پایان گفت: 900 واحد شهری و حدود 650 روستایی زلزله زده جهت احداث تا کنون ثبت شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه