اخبار داغ

یادداشت؛

یک ماه تا وعده افتتاح تونل گلخندان درگز

یک ماه تا وعده افتتاح تونل گلخندان درگز
در حالی که حدود یک ماه به وعده استاندار خراسان رضوی مبنی بر افتتاح و بهره برداری از پروژه تونل گلخندان مانده، هنوز آسفالت و نورپردازی مسیر به پایان نرسیده اما مسئولین ابراز امیدواری کرده اند که پروژه تا زمان مقرر آماده تحویل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ تونل گلخندان درگز یکی از پروژه های این شهرستان است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۶ آغاز شده اما هنوز به بهره برداری نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
این تونل که در فاصله ۹ کیلومتری محور درگز به لطف آباد واقع شده، حدود ۵۷۵ متر طول دارد و قرار است یکی از کانون های خطر شهرستان را حذف کند، چرا که شعاع کم پیچ موسوم به گلخندان باعث می شود رانندگانی که تاکنون در این محور تردد نداشتند دچار سانحه شوند.
,
 
,
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در جریان بازدیدی که استاندار خراسان رضوی در دی ماه سال گذشته از این تونل داشت، گفت: مرحله نهایی این تونل شامل آسفالت و نورپردازی مسیر تا اردیبهشت ماه سال جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شود .
,
 
,
اکنون که حدود یک ماه به وعده استاندار خراسان رضوی مبنی بر افتتاح و بهره برداری از این پروژه ۱۴ ساله مانده، هنوز بحث آسفالت و نورپردازی مسیر به پایان نرسیده است.
,
 
,
البته حامد محمودی رئیس اداره راهداری درگز از پایان یافتن زیرسازی مسیر طی هفته جاری خبر داده و گفته است که در حال حاضر پیگیر خرید قیر هستیم تا پس از پایان یافتن عملیات زیرسازی، پروژه آسفالت را از ابتدای اردیبهشت آغاز کنیم.
,
 
,
وی همچنین افزود: برای نورپردازی مسیر، اداره کل استان در حال عقد قراردادی است تا بتوانیم از طریق آن، روشنایی مسیر تونل را تامین کنیم. پیش بینی ما این است که تا پایان اردیبهشت هم عملیات آسفالت و هم نورپردازی برای افتتاح و بهره برداری به پایان برسد.
,
 
,
حالا باید منتظر ماند و دید که این وعده استاندار خراسان رضوی محقق خواهد شد یا مانند پروژه درمانگاه تامین اجتماعی درگز به تعویق چند ماهه می افتد!!
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه