اخبار داغ

رنگ پریدگی بانک خون فارس با تغییر رنگ وضعیت کرونا

رنگ پریدگی بانک خون فارس با تغییر رنگ وضعیت کرونا
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از کاهش چشمگیر ذخایر خونی در فارس خبر داد و گفت: به دنبال تغییر رنگ وضعیت کرونایی، بانک ذخیره خون در استان رو به کاهش است و ضرورت دارد بار دیگر شهروندان در این امر خداپسندانه گام بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید روح الله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در گفتگو با خبرنگار سلامت شیرازه، از کاهش چشمگیر ذخایر خونی در فارس خبر داد و گفت: به دنبال تغییر رنگ وضعیت کرونایی، بانک ذخیره خون در استان رو به کاهش است و ضرورت دارد بار دیگر شهروندان در این امر خداپسندانه گام بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان فارس، تعداد مراجعان برای اهدای خون بسیار کاهش یافته که شاهد کمبود جدی ذخایر خونی در استان هستیم.
,
 
,
این مقام مسوول در دانشگاه افزود: بیماران مبتلا به سرطان و تالاسمی، عمده‌ترین بیماران نیازمند به خون هستند که در حال حاضر سلامت این گروه از بیماران به خطر افتاده و چنانچه نتوانیم منابع خونی استان را تامین کنیم، با مشکل جدی مواجه خواهیم شد، به همین دلیل نیاز است شهروندان مانند گذشته با اهدا خون بیماران را از یاد نبرند.
,
 
,
 حسینی یاد آور شد: با اشاره به تامین سلامت اهداکنندگان خون در برابر کروناویروس اظهار کرد: در مراکز انتقال خون مطابق استانداردها و پروتکل های بهداشتی، الزامات برای حفظ سلامت اهداکنندگان اجرا می شود و خطری در رابطه با ویروس کرونا و یا هر آلودگی دیگر مراجعه کنندگان را تهدید نمی کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه