اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی:

مرحله چهارم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی آغاز شد

مرحله چهارم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی آغاز شد
هنری گفت: مرحله چهارم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی همزمان با سراسر کشور از 21 فروردین آغاز و تا 22 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، از آغاز مرحله چهارم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی همزمان با سراسر کشور از 21 فروردین تا 22 اردیبهشت خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی با بیان این‌که نهضت کمک مومنانه یک برنامه ملی و کشوری است، افزود: مرحله چهارم کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی از ابتدای هفته آغاز شده و در حال حاضر در حال جمع‌آوری کمک‌ها و برنامه‌ریزی بین نهادها تا نیمه ماه مبارک رمضان هستیم. 

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: مرحله اول توزیع بسته‌های کمک مومنانه در استان که با تاکید بر توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم همزمان با تولد امام حسن مجتبی (ع) در اولویت کار قرار گرفته است.

,

هنری عنوان کرد: موضوعات دیگر کمک مومنانه از تامین و توزیع جهیزیه گرفته تا آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و سایر موضوعاتی که در گذشته انجام شده و مورد توجه بوده برای این مرحله از نهضت کمک مومنانه نیز پیش‌بینی شده و در بازه‌های زمانی مختلف انجام خواهد شد.

,

وی با بیان این‌که مرحله چهارم نهضت کمک مومنانه تا پایان اردیبهشت در استان ادامه دارد، اظهار کرد: در روزهای آخر ماه مبارک رمضان نیز بحث زکات فطره، فطریه و هدایت کمک‌ها به سمت نهضت کمک مومنانه مورد توجه است.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در مورد جامعه هدفی که از کمک‌های مومنانه برخوردار می‌شوند، گفت: ملاک اصلی بانک اطلاعاتی که توسط سرمایه انسانی بسیج برای کمک مومنانه ثبت شده، است. 

,

هنری ادامه داد: علاوه بر این مواردی که ثبت شده، خانواده‌های نیازمندی هستند که به مرور شناسایی شده و به این بانک اطلاتی افزوده می‌شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: توزیع کمک‌های مومنانه در مرحله چهارم نهضت کمک مومنانه با محوریت مساجد انجام و در چند مسجد محوری توزیع خواهد شد.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: حمایت‌ها برای تامین کمک‌های مومنانه نیز به صورت متمرکز از سوی نهادها از جمله بسیج، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و ... انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه