اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

ماه رمضان ماه نزول برکت و رحمت واسعه الهی است

ماه رمضان ماه نزول برکت و رحمت واسعه الهی است
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با بیان اینکه ماه رمضان ماه نزول برکت و رحمت واسعه الهی است گفت: این ماه فرصت مغتنمی برای توبه و برگشت از گناه و تمرین بندگی و عبودیت خداوند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه نزول برکات و رحمت های واسعه الهی است که باید از این ماه پربرکت نهایت استفاده را کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

وی افزود: ماه رمضان ماه فرصتهاست و فرصت مغتنمی برای توبه و برگشت از گناه و تمرین بندگی و عبودیت خداوند می باشد.

,

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب در ادامه به دست یاری گشودن به سمت نیازمندان و مستحقین در ماه رمضان تاکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نیکوکاری و نوع‌دوستی است، مسلمانان در این هنگام در پرتو سفارش‌های دین و قرآن، به یاری مستمندان و نیازمندان پرداخته و انفاق و بخشش می‌کنند تا در این ماه پر برکت از فضائل فراوانی که خداوند متعال به بندگان خود عنایت می‌کند بهره‌مند شده و نتیجه روحی و معنوی کارهای خیر خود را در دنیا و آخرت برداشت کنند.

,

وی در پایان ضمن آرزوی ریشه کنی هرچه سریعتری بیماری کرونا و سلامتی برای بیماران، از مردم خواست دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند نسبت به سلامتی خود و دیگران ارزش قائل شوند و تا پایان این بیماری همکاری لازم بعمل آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه