اخبار داغ

محمدزاده: امیدوارم با کسب سهمیه المپیک کانو تاریخ‌ساز شویم

محمدزاده: امیدوارم با کسب سهمیه المپیک کانو تاریخ‌ساز شویم
بانوی ملی‌پوش کانو گفت: آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به المپیک است و ما هم امیدواریم بتوانیم تاریخ‌ساز شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، تیم کانوی دونفره بانوان ایران با نظر کمیته فنی آبهای آرام پس از انجام تست انتخابی یکی از نماینده‌های کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک است. با توجه به کسب سهمیه توسط کشورهای چین و ازبکستان در این ماده، کارشناسان شانس زیادی در کانوی دونفره بانوان و گرفتن جواز حضور در المپیک دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پریسا محمدزاده یکی از اعضای این تیم است که امیدوارانه پیش از اعزام به مسابقات از شرایط خوب‌اش می‌گوید.

,

او درباره تمریناتش گفت: تقریبا در این روزهای آخر بیشتر تمرینات را با قایق دونفره برای هماهنگی بیشتر انجام می‌دهیم. درست است که من و آتنا سال‌ها در کنار هم پارو زدیم اما در قایق دونفره خیلی در کنار هم نبودیم. گرچه در همین مدت کوتاه هماهنگی خوبی بدست آوردیم.

,

محمدزاده افزود: روزهای آخر تمرینات برای کسب سهمیه را دنبال می‌کنیم. خدا را شکر شرایط راضی‌کننده است و اوضاع خوبی داریم.

,

وی درباره تست‌ انتخابی تیم ملی گفت: بعد از تست‌های زیادی که انجام شد با نظر کمیته فنی مجوز حضور در مسابقات تایلند را از طرف فدراسیون گرفتیم. خوب مدت زیادی است که در اردو هستیم و خوشحالم که این تصمیم گرفته شد و تلاش ما این است که پاسخ این نظر مثبت کمیته فنی را به بهترین نحو بدهیم.

,

ملی‌پوش کانو در پاسخ به این سوال که «قایق کانوی دونفره چقدر شانس کسب سهمیه دارد؟»، گفت: خوب پیش‌بینی خیلی سخت است چون از شرایط رقبا اطلاعی نداریم. باید ببینیم در مسابقه چه پیش خواهد آمد. ما همه تلاشمان را در طول اردوها کردیم و در مسابقات هم با همه توان پارو می‌زنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

,

محمدزاده همچینن گفت: آرزوی هر ورزشکار رسیدن به المپیک است من هم امید دارم بتوانیم به بزرگترین آرزوی ورزشی‌ام برسم. تلاش خودمان را برای رسیدن به بهترین نتیجه و تاریخ‌ساز شدن خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه