اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی؛

باران چشمه: همگانی شدن ورزش زورخانه ای در گروی کار تیمی و منسجم است/ ابقای علیزاده در سازمان لیگ

باران چشمه: همگانی شدن ورزش زورخانه ای در گروی کار تیمی و منسجم است/ ابقای علیزاده در سازمان لیگ
مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن حضور در اردبیل با مسوولین هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی این استان دیدار داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون به  ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در بیست و چهارمین روز از  فروردین ماه ۱۴۰۰، باران چشمه طی نشستی که در آن انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، مسعود ملکی، سرپرست دبیری فدراسیون، محمدشهباز علیزاده، رئیس هیات استان و دیگر مسوولین هیئت و اداره کل ورزش و جوانان حضور داشتند، به بحث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ‌پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای در استان اردبیل پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این دیدار محمدشهباز علیزاده ریاست هیئت استان اردبیل گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته به سرپرست فدراسیون ارائه نمود.
,
پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و برنامه های فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند.
,
بازدید از روند باز سازی و بهسازی زورخانه علی بن ابیطالب(ع) شهرستان اردبیل یکی دیگر از برنامه های دکتر باران چشمه بود. 
,
در این بازدید سرپرست فدراسیون، هیات استان اردبیل را جزو استان های پیشرو و موفق در زمینه توسعه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سطح کشور اعلام کرد و اظهار داشت: باید استان هایی که از پتانسیل خوبی برخوردار هستند و در بحث ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای موفق عمل کرده اند، تجربیات خوب خود در این زمینه را در اختیار دیگر استان های کم برخوردار قرار بدهند تا آنها نیز در یک مسیر رو به جلو و مثبت قرار بگیرند.
,
باران چشمه خاطر نشان کرد: همه دلسوزان این رشته ارزشی می بایست با همدلی و وحدت نظر نسبت به ارتقاء جایگاه این ورزش بکوشیم تا در آینده ای نه چندان دور شاهد همگانی شدن این ورزش کهن در کشور عزیزمان باشیم که به نظر کارشناسان و نخبگان برای رسیدن به این مهم یک عزم ملی همراه با  کار تیمی و منسجم را می طلبد.
,
شهباز علیزاده رییس هیت استان نیز بیان داشت: مراسم ویژه ای  همزمان با افتتاح این مجموعه در زورخانه علی بن ابیطالب(ع) شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد و درصدد این هستیم که این مجموعه قبل از ۲۱ ماه مبارک رمضان افتتاح و مراسم معنوی و همه ساله حلوا پزان مثل هر سال برگزار گردد.
,
 
,
 
,
🔶محمدشهباز علیزاده در سازمان لیگ ابقا شد
,
 
,
محمدشهباز علیزاده، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان رییس سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب و در پست خود ابقا شد.
,
در حکم باران چشمه خطاب به علیزاده آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ ۲۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان  رییس سازمان لیگ این فدراسیون منصوب می شوید.
,
امیدوارم در راستای اهداف عالیه فدراسیون بویژه در تدوین سیاستهای کلان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سازمان لیگ گام های مفید و موثری را بردارید.
,
علیزاده هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان اردبیل و دبیر منطقه 5 ورزش های زورخانه ای کشور  فعالیت دارد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه