اخبار داغ

کشتی قهرمانی آسیا| ۴ فرنگی‌کار ایرانی راهی دیدارهای نیمه‌نهایی رقابت‌ها شدند

کشتی قهرمانی آسیا| ۴ فرنگی‌کار ایرانی راهی دیدارهای نیمه‌نهایی رقابت‌ها شدند
۴ نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی و یکمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از دیروز در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد و امروز با مشخص شدن نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نتایج نمایندگان کشورمان در این رقابت ها، تاکنون به شرح زیر است:
,
 
,
در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر کاتوبک عبدیکریم از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل مردان اله یاروف از ترکمنستان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محسن نژا در این مرحله به مصاف آیاتا سوزوکی از ژاپن می رود.
,
 
,
در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با توجه به غیبت الاجامی از عراق به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با تسوچیکا شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن مبارزه می کند.
,
 
,
در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آزات سادیکوف از قزاقستان با نتیجه ۸ بر ۶ به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف روسلان تساریف قهرمان آسیا از قرقیزستان می رود.
,
 
,
در وزن ۸۲ کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود، مهدی ابراهیمی در گروه ۲ در کشتی نخست خود مقابل جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب شد وی در مبارزه بعد نیز با نتیجه ۲ بر یک مقابل کالیدین آسیکیف از قرقیزستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با توجه به غیبت علی الکابی از عراق به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف یرولان ایسکاکوف دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از قزاقستان می رود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه