اخبار داغ

رونمایی رسمی از لوگوی مسابقات بسکتبال کاپ آسیایی در اندونزی

رونمایی رسمی از لوگوی مسابقات بسکتبال کاپ آسیایی در اندونزی
از لوگوی رسمی مسابقات کاپ آسیایی بسکتبال در اندونزی رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مسابقات کاپ آسیایی 2021 که در حال عبور از پنجره معوق سوم مرحله انتخابی خود است،‏‏ یک گام دیگر به برگزاری در جاکارتا نزدیک شد. در این مسیر، از لوگوی رسمی این رویداد طی یک کنفرانس رسمی مطبوعاتی رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

لوگوی مسابقات کاپ آسیایی بسکتبال ترکیبی است از عناصر ویژه‌ای از هویت‌های فرهنگی کشور میزبان همراه با میدان و توپ بسکتبال که در قابی زرین و قرمز رنگ به تصویر کشیده شده است. این لوگو نمادی از محل برگزاری این رویداد بزرگ در قاره کهن به شمار می‌رود. در لوگوی منحصر به فرد کاپ آسیایی طرح‌های ترکیبی باتیک Batik (طرحی از رنگ آمیزی روغنی اندونزیایی بر روی پارچه) به همراه زمینه از باز-عقاب جاوه‌ای، پرنده ملی اندونزی؛ خلق شده است. در واقع، پرنده موصوف یک موجود پرنده گونه و افسانه‌ای خارق العاده با نام گارودا Garuda است که بخش بزرگی از فرهنگ اندونزی را نمایان می‌سازد.

,

هاگوپ خاجیریان، مدیر اجرایی دفتر منطقه‌ای فیبا آسیا در این خصوص گفت: رونمایی از لوگو یک مرحله مهم در مسیر کاپ آسیایی 2021 است. این نماد بصری ویژگی‌های منحصر به فرد کاپ آسیا و اندونزی را به عنوان کشور میزبان ترکیب می‌کند. همه ما به خود یادآوری کنیم که هر ناملایمتی که پیش روی ما قرار می‌گیرد فرصتی است برای ارتقا و انجام بهترین تلاش.

,

مسابقات کاپ آسیایی FIBA Asia Cup از تاریخ 17 لغایت 29 آگوست 2021 برابر با 26 مرداد لغایت 7 شهریور ماه سال جاری در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه