اخبار داغ

دو خبر از ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی

حمایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از ورزش زورخانه ای/ برپور، دبیر سازمان لیگ شد

حمایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از ورزش زورخانه ای/ برپور، دبیر سازمان لیگ شد
سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن حضور در تبریز با مسوولین هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان آذربایجان شرقی دیدار داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل پایگاه خبری فدراسیون به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در بیست و چهارمین روز از  فروردین ماه ۱۴۰۰، باران چشمه طی سفر خود به تبریز، نشست مشترکی با ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و رسول برپور، رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی این استان برگزار و به بحث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ‌پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای در استان آذربایجان شرقی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست که مسعود ملکی، سرپرست دبیری فدراسیون نیز حضور داشت، رسول برپور، رئیس هیات استان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته به سرپرست فدراسیون ارائه نمودند و چالش های پیش روی ورزش این استان را مطرح کرد.

,

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و برنامه های فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی حمایت خود از ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه سخت افزاری و نرم افزاری ورزش کهن و اصیل زورخانه ای را اعلام نمود.

,

بازدید از زورخانه علی بن ابیطالب(ع) شهرستان تبریز یکی دیگر از برنامه های باران چشمه در این استان بود.

,

*برپور، دبیر سازمان لیگ شد

, *برپور، دبیر سازمان لیگ شد,

جناب سرهنگ رسول برپور، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

,

در حکم باران چشمه خطاب به برپور آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ ۲۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان  دبیر سازمان لیگ این فدراسیون منصوب می شوید.

,

امیدوارم در راستای اهداف عالیه فدراسیون بویژه در تدوین سیاستهای کلان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سازمان لیگ گام های مفید و موثری را بردارید.

,

برپور هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان آذربایجان شرقی فعالیت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه