اخبار داغ

بخشدار دیشموک شهرستان بهمئی مطرح کرد؛

افزایش ۳۵ درصدی داوطلبان دیشموکی در انتخابات شورای روستا‌/ ثبت‌نام ۴۵۴ داوطلب کهگیلویه‌ای نهایی شد

افزایش ۳۵ درصدی داوطلبان دیشموکی در انتخابات شورای روستا‌/ ثبت‌نام ۴۵۴ داوطلب کهگیلویه‌ای نهایی شد
بخشدار دیشموک از افزایش ۳۵ درصدی مشارکت روستائیان این بخش در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرمت اله حسینی پرور در گفتگو با صبح زاگرس از اتمام فرآیند نام‌نویسی از داوطلبان شورای اسلامی روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: ۴۵۴ نفر داوطلب ورود به شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
شرمت اله حسینی پرور در خصوص تفکیک جنسیت داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها افزود: ۴۰۰ مرد و ۵۴ زن کاندید این دوره شده اند که ۸۸ درصد داوطلبان را مردان تشکل می‌دهند.
,
 
,
وی با اشاره به  اینکه ۸۱ روستای بخش مرکزی دارای شورای اسلامی است عنوان کرد: که در این میان ۸۰ شورای سه نفره و یک روستا پنج نفر عضو دارد.
,
 
,
حسینی پرور در پایان افزود: پیرترین داوطلب ۸۵ سال و جوانترین ۲۵ سال سن دارد.
,
 
,
بخشدار دیشموک نیز در این خصوص از مشارکت ۳۵ درصدی در نام‌نویسی‌ها نسبت به دوره‌های قبل خبر داد و افزود: ۲۹۹ نفر کاندیدای شورای‌های اسلامی روستا‌های بخش دیشموک ثبت‌نام کردند.
,
 
,
صفا حبیبی‌فر با تاکید بر اینکه ۵۴ روستای بخش دیشموک انتخابات برگزار می‌شود تصریح کرد: تاکنون ۵۰ روستا به حد نصاب داوطلبان شورای‌های اسلامی رسیده اند و این افراد از طریق ثبت‌نام اینترنتی و یا با مراجعه حضوری به بخشداری ثبت‌نام کردند.
,
 
,
وی با اشاره بر اینکه  مقدمات و بستر‌های لازم در خصوص آموزش کاربران و هیات‌های اجرایی و همچنین تایید صلاحیت داوطلبان توسط آنان انجام می‌شود.
,
 
,
بخشدار دیشموک با بیان اینکه پنجمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در ۳۶ روستای بخش دیشموک برگزار شده بود ادامه داد: این در حالی است که دوره ششم، این انتخابات در بیش از ۵۰ روستای این بخش برگزار می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه