اخبار داغ

عضو کمیسیون حقوقی مجلس مطرح کرد؛

عواقب شوم عدم اقدام متقابل در برابر موضع وقیحانه اسراییل در اقدامات تروریستی اخیر

عواقب شوم عدم اقدام متقابل در برابر موضع وقیحانه اسراییل در اقدامات تروریستی اخیر
عضو کمیسیون حقوقی مجلس با اشاره به قبول وقیحانه مسئولیت عملیات های تروریستی اخیر از سوی رژیم تروریست اسراییل، این موضع گیری کشورهای متخاصم را مسبوق به سابقه ندانست و گفت: عدم اقدام متقابل ایران، سبب وحشی تر شدن اسراییل و القای ناامنی به جامعه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی، در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون حادثه تروریستی اخیر در تأسیسات هسته ای نظنز، با بیان اینکه متأسفانه این اقدامات خرابکارانه از سوی تروریست ها و در صدر آن ها رژیم اشغالگر قدس، در تاریخ های حساس و کاملاً برنامه ریزی شده صورت می گیرد، گفت: کاملاً مشخص است که اسراییل این نوع اقدامات را برای تأثیرگذاری در مناسبات سیاسی و برای نشان دادن تسلط خود انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم نجف آباد و تیران در مجلس شورای اسلامی افزود: با کمال تأسف سیستم امنیتی اسراییل بدون هیچگونه مزاحمتی این حادثه و مورد قبلی را به وجود آورد و این نشان از عمق نفوذ دشمن در رده های امنیتی کشور دارد.

,

وی در ادامه گفت: مورد تأسف بار بعدی اینجاست که پس از ترور شهید فخری‌زاده، بعد از رخداد اقدامات تروریستی در کشور، اسراییل تمام مسئولیت آن را بر عهده می گیرد و حتی جزئیات آن را هم بیان می کند و بدون ترس و وحشت از عواقب آن و اقدام متقابل ایران، عملیات بعدی را برنامه ریزی می کند.

,

ابوترابی اظهار کرد: قبلاً اینگونه نبود و دولت های متخاصم از اظهار خرابکاری های خود در ایران واهمه داشتند و به شدت می ترسیدند، اما امروز رفتاری دیگر دارند و این سبب وحشی تر شدن رژیم منحوس و خونخوار اسراییل خواهد شد.

,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر ضرورت اظهار غیرت ملی در برابر اینگونه اقدامات تروریستی وقیحانه از سوی مسئولان اجرایی کشور، ابراز کرد: القای ناامنی در کشور بسیار برای جامعه خطرناک است و می تواند زمینه ساز شورش ها و خرابکاری های داخلی در آستانه انتخابات باشد.
وی در پایان بیان کرد: مجلس اقدام متقابل ایران در برابر این گونه حوادث تروریستی را به صورت جدی دنبال می کند تا ان شاء الله به زودی شاهد اقدام عملی در این رابطه باشیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه