اخبار داغ

خیریه ای که برای 188 خانواده شغل ایجاد کرد/ وقتی افراد تحت پوشش به کارگاه ها و کارخانه ها برای کار معرفی می شوند

خیریه ای که برای 188 خانواده شغل ایجاد کرد/ وقتی افراد تحت پوشش به کارگاه ها و کارخانه ها برای کار معرفی می شوند
رییس هیئت مدیره خیریه فرهنگی سادات بنی الزهرا(س) گفت: تا کنون حدود ۱۸۸ نفر از طریق خیریه فرهنگی سادات بنی زهرا (س) به کارخانه و کارگاه‌ها معرفی و مشغول به کار شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدمهدی واعظ در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص شروع فعالیت‌های موسسه خیریه فرهنگی سادات بنی زهرا (س) اظهار کرد: خیریه سادات حدود سی سال گذشته با همکاری علما، عرفای بزرگ و شاخص اصفهان بنیان نهاده شده که مدتی به دلیل فوت هیئت امنا رو به افول رفت اما حدود چهار سال اخیر مجدد با رویکرد جدید فعالیت خود را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با تاکید بر اینکه خیریه فرهنگی سادات بنی الزهرا(س) با تعدادی از هیئت رییسه قبلی با اهداف و رویکرد جدید فعالیت‌های خود را آغاز کرده، افزود: افراد تحت پوشش از قشر خاص جامعه هستند و مبنای فعالیت این خیریه توانمندی افراد تحت پوشش با حفظ کرامت آنها است.

,

واعظ تصریح کرد: باید هنگام برخورد با نیازمندان عزت و کرامت آنها حفظ ‌شود و در صف ایستادن با کرامت انسانی سازگاری ندارد از این جهت خیریه فرهنگی سادات بنی الزهرا (س) کانون خادم یاری محله‌ای آستان قدس رضوی است، آنها بسته‌های ارزاق را بین افراد تحت پوشش توزیع می‌کنند.

,

وی ادامه داد: فعالیت‌های خیریه فرهنگی سادات بنی الزهرا(س) بر پایه و اساس فرهنگی است تا کنار تهیه ارزاق، مسکن، جهیزیه و در نهایت ایجاد اشتغال که موجب عزت نفس در افراد می‌شود تقوا، آرامش و آسایش را برای افراد تحت پوشش فراهم کنیم.

,

رییس هیئت مدیره خیریه فرهنگی سادات بنی الزهرا(س) با تاکید بر اینکه شعار پیشگیری بهتر از درمان است جزء اهداف خیریه است، افزود: مشاوره صحیح برای پیشگیری از بسیاری مشکلات در خانواده‌ها را در دستور کار خیریه فرهنگی سادات بنی الزهرا(س) قرار داده‌ایم تا خانواده‌ها با سلامت روحی، روانی و جسمی به زندگی خود ادامه دهند.

,

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال نه تنها برای سادات بلکه قشر ضعیف جامعه نیز در دستور کار ما قرار دارد، اضافه کرد: در چند ماه اخیر که برنامه ایجاد اشتغال را در خیریه فرهنگی سادات بنی الزهرا(س) اجرایی کرده‌ایم تا کنون حدود 188 نفر از طریق خیریه در کارخانه و کارگاه‌ها مشغول به کار شده‌اند.

,

واعظ در خصوص مبحث مسکن و جهیزیه سادات عنوان کرد: با کمیته امداد تفاهم نامه ای برای مسکن و جهیزیه امضا کرده‌ایم و با توکل به خدا امیدواریم که بتوانیم در این مسیر گام‌های بلندتری برداریم.

,

رییس هیئت مدیره خیریه فرهنگی سادات بنی الزهرا(س) تصریح کرد: در حال حاضر حدود 700 خانوار افراد تحت پوشش خیریه هستند که بیشتر شهر اصفهان را در برمی‌گیرد که البته برخی افراد در شهرستان‌ها با شرایط خاص نیز مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه