اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان عنوان کرد؛

لزوم تقویت معیشت و اقتصاد مردم در دولت سیزدهم/ شاه کلید حل بحران های آینده توجه به مقوله تعلیم و تربیت است

لزوم تقویت معیشت و اقتصاد مردم در دولت سیزدهم/ شاه کلید حل بحران های آینده توجه به مقوله تعلیم و تربیت است
محمد رمضانی گفت: شاه کلیدی که می تواند کشور را در سال های آینده از مسائل و بحران ها دور کند، اهمیت دادن به مباحث تعلیم و تربیت و به صورت ویژه آموزش و پرورش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رمضانی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه انتخاب اصلح در انتخابات را در سه حیطه قابل بررسی می دانم، گفت: عرصه اول مبانی انقلاب اسلامی و فکری است؛ به این معنی که داوطلب انتخابات باید با مبانی اصیل انقلاب آشنا و فردی استکبار ستیز باشد و همچنین اقدامات خود را تحت تأثیر خارج و دشمنان نداند و این فرد باید برای حل مسائل و مشکلات کشور به داخل متکی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان ویژگی های شخصیتی داوطلبین انتخابات را دومین عرصه بررسی انتخاب اصلح دانست و عنوان کرد: فردی که به عرصه انتخابات وارد می شود باید شجاع، مقاوم، قوی و کارآمد باشد تا بتواند در برهه های حساس کشور را به خوبی مدیریت و رهنمودهای خوبی را برای کشور داشته باشد.

,

وی با اشاره به اینکه لازمه حضور هر داوطلب به عرصه انتخابات برنامه های آن فرد بنا بر شرایط زمانه است، بیان کرد: فردی که می خواهد خود را در وسعت کاندیدای ریاست جمهوری مطرح کند، باید فردی باشد که در عرصه های مختلف برنامه داشته باشد؛ چرا که داشتن برنامه، وجود افراد مناسب و سرمایه گذاری کردن در شرایط حساسی که کشور درگیر است، می تواند بسیار مؤثر باشد.

,

رمضانی ضمن اشاره به مطالب فوق ابراز کرد: سه عرصه بیان شده می تواند زمینه ساز شکل گیری دولت جوان حزب اللهی که مد نظر کشور و مقام معظم رهبری است، خواهد بود.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان با بیان اینکه اولویت هایی که کاندیدای انتخابات برای ارتقا و توسعه کشور مد نظر قرار دهند در سه حیطه اصلی اقتصاد، عدالت و تربیت باید باشد، اظهار کرد: اگر قرار بر این است که کشور به آن جایگاهی که مد نظر است برسد، باید بر اساس شرایط کنونی و مسائلی که کشور را درگیر کرده است این کار انجام شود.

,

وی با تأکید بر اینکه چنانچه سه اولویت یاد شده به معنای واقعی در سطح کشور اجرا شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، ادامه داد: متأسفانه در سال های اخیر در زمینه اقتصادی با رشد منفی مواجه بوده ایم و آنگونه که شایسته است نتوانسته ایم مردم را در زمینه اقتصادی تقویت کنیم.

,

رمضانی گفت: در زمینه عدالت نیز باید به معنی واقعی کلمه به دنبال این مسئله باشیم و عرصه های مختلف در این خصوص رعایت شود؛ به عنوان مثال افراد متناسب با استعداد و شایستگی طبقه بندی شوند، نه صرفا به دلیل مسائل مادی و زد و بندهای دوستانه.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان با تأکید بر اینکه به مسئله تربیت و مسائل آموزش و پرورش بیش از پیش باید اهمیت داده شود، اظهار کرد: شاه کلیدی که می تواند کشور را در سال های آینده از مسائل و بحران ها دور کند، اهمیت دادن به مباحث تعلیم و تربیت و به صورت ویژه آموزش و پرورش است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با پروررش انسان هایی که شایسته جمهوری اسلامی ایران هستند در برهه های حساس، نیاز کشور را تأمین و کشور را به تمدن نوین اسلامی بیش از پیش نزدیک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه