اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبرداد:

فعالیت۲۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی درماه مبارک رمضان

فعالیت۲۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی درماه مبارک رمضان
در راستای اهداف پویش ایران همدل وبه منظور تحقق مواسات وکمک های مومنانه و طرح اطعام مهدوی آشپزخانه اطعام مهدوی آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، عیسی بابایی در مراسم افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی درمسجد گلشن گرگان، اظهار کرد: پویش ایران همدل در قالب طرح اطعام مهدوی –افطاری ساده با همت و مشارکت مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و نیکوکاران  در تمامی شهرهای استان اجرایی وعملیاتی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ،به منظور تامین معاش نیازمندان گفت: هدف از اجرای طرح اطعام مهدوی این است که هیچ نیازمندی درماه مبارک رمضان گرسنه نماند.

,

وی، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و وجود تورم درکشور و همچنین شیوع ویروس منحوس کرونا، تامین حداقلی سبد مصرفی خانواده های نیازمند، میسر نبوده، امید است به همت مسئولان و کمک های مومنانه خیران عزیز، برای پایدارسازی الگوی اطعام مهدوی در طول سال و با هدف تامین تغذیه محرومان و مستضعفان جامعه، اقدامات لازم برای شناسایی نیازمندان و جذب کمک های خیران صورت گیرد.

,

مدیرکل کمیته امداد گلستان، ابراز کرد: کمیته امداد استان گلستان تعداد ۲۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی را درماه مبارک رمضان راه اندازی و با توکل به خداوند متعال تعداد ۱ میلیون پرس غذای گرم برای نیازمندان طبخ  وتوزیع می نماید.

,

بابایی، تصریح کرد: نیکوکاران وخیران عزیزی که سال های گذشته با برپایی سفره های افطاری، نذورات خود را به نیازمندان اهداء می کردند و امسال بدلیل شیوع کرونا و محدودیت های بهداشتی، نمی توانند همانند قبل به محرومان رسیدگی نمایند، کمیته امداد آمادگی دارد تا با دریافت کمک های این عزیزان، نیت آن ها را محقق نماید.

,

وی اشاره کرد: خیران می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و یا واریز نقدی به شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی  و یا تماس با شماره تلفن های ۳۲۴۸۰۷۱۹-۰۱۷ و ۰۹۱۱۱۷۵۱۹۶۶ درطرح ایران همدل(( اطعام مهدوی- افطاری ساده)) مشارکت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه