اخبار داغ

شهروندان یاسوجی مطرح کردند:

تنظیم بازار ماه مبارک رمضان نیازمند نظارت های مستمر است+تصاویر و فیلم

تنظیم بازار ماه مبارک رمضان نیازمند نظارت های مستمر است+تصاویر و فیلم
شهروندان یاسوجی با بیان اینکه در بازار باید نظارت ها جهت جلوگیری از تخلفات ادامه داشته باشد، گفت: قیمت ها نظارت ها باید مستمر باشد و از طرفی فروشندگان برای اجناس خود سودی که قانون پیش بینی کرده لحاظ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نیاز شهروندان به اقلام ضروری و پرمصرف مانند گوشت، برنج و روغن بیشتر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این راستا هرچند توسط مسئولان صنعت و معدن اظهاراتی برای تامین این کالاهای ضروری مطرح شده است، اما قیمت ها، نحوه توزیع و همچنین نظارت برای رعایت پروتکل بهداشتی در هنگام توزیع و در شرایطی که بیشتر نقاط استان در وضعیت قرمز قرار دارد  نیازمند توجه بیشتر است.

,

شهروندان یاسوجی در رابطه تامین کالاهای اساسی، نظارت بر قیمت ها و نحوه توزیع آن اظهاراتی داشتند که مشروح آن در زیر آمده است.

,

یکی از شهروندان به فرا رسیدن ماه رمضان و لزوم تامین کالاهای اساسی مانند برنج، روغن گوشت و برنج برای اقشار کم در آمد جامعه اشاره کرد، گفت: قیمت های اقلام توزیع شده و در نظر گرفته شده توسط مسئولان امر به نسبت بازار قیمت کمتری دارد اما توزیع این کالاها در شرایطی که وظعیت اقتصادی و  معیشتی مناسبی مردم ندارند باید ادامه پیدا کند.

,

, ,

شهروند دیگری به افزایش  قیمت برخی اجناس توسط افراد سودجو اشاره کرد و گفت: نظارت بر قیمت اقلام ضروری بازار و پرمصرف در ایام ماه رمضان توسط مسئولان امر باید در دستور کار باشد و متخلفانی که از وضعیت بازار سوء استفاده می کنند تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

,

, ,

 

,

از دیگر شهروندان با بیان اینکه برای تنظیم بازار علاوه بر مسئولان مردم نقش اساسی دارند و صرف سود و منفعت را مدنظر قرار ندهند، گفت: نظارت ها باید مستمر  باشد و از طرفی فروشندگان برای اجناس خود سودی که قانون پیش بینی کرده لحاظ کنند تا شاهد تخلفات و نارضایتی مردم در بازار نباشیم.

,

بانوی یاسوجی در ادامه افزود: کالاهای پرمصرف بازار قیمت مناسبی ندارند و در ایام ماه مبارک رمضان قیمت اجناس بیشتر از این نباید افزایشی داشته باشد، زیرا برای قشر ضعیف جامعه تامین این کالاهای اساسی مشکلاتی ایجاد می کند.

,

, ,

شهروند دیگری بیان کرد: شاهدیم مرغ در بازار قیمت آن نوسان دارد این نوسانات سبب مشکلاتی در بازار می شود، در این راستا لازم است مسئولان نظارت ها را افزایش دهند.

,

وی در ادامه افزود: صفوف مرغ در شرایط قرمز کرونا  می تواند عاملی برای گسترش این موضوع باشد بنابراین مسئولان و متولیان امر در هنگام توزیع مرغ رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه