اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشتخوار خبر داد؛

ثبت ۴ وقف جدید در آغازین روزهای سال ۱۴۰۰ در رشتخوار

ثبت ۴ وقف جدید در آغازین روزهای سال ۱۴۰۰ در رشتخوار
محسن آبادی، گفت: در نخستین روزهای سال ۱۴۰۰، چهار وقف جدید به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در رشتخوار به ثبت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا محسن آبادی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛  با اشاره به اینکه رشتخوار سرزمین مهربانی‌هاست و مردمان این دیار سرشار از حس نوعدوستی هستند، گفت: در نخستین روزهای سال 1400، با ثبت چهار وقف جدید در شهرستان رشتخوار نوید لبیک مردم نیک اندیش و همیشه در صحنه این شهرستان به سنت حسنه وقف در سال جدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه وقف سنت حسنه ای است، که همیشه آثار ثواب آن برای فرد واقف ماندگار است، افزود: این وقف ها با نیت هزینه های ساخت و تکمیل مهدیه روستای حسین آباد، ساخت  خانه عالم در روستای عمیدی و ساخت حوزه علمیه یا دار القران در مسیر قرآن و اهل بیت علیهما السلام در سطح شهر و روستاهای رشتخوار به ثبت رسیده است.

,

رئیس دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان رشتخوار همچنین با بیان اینکه این وقف ها شامل آب، اراضی و واحد های مسکونی است، یادآور شد: ارزش ریالی این وقف ها در مجموع بالغ بر 4 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد می شود.

,

محسن آبادی در رابطه با وقف های شکل گرفته توسط افراد نیک اندیش خیر در این شهرستان، بیان داشت: در سال گذشته 8 وقف جدید در رسطح شهرستان به ثبت رسید، که در مجموع ارزش ریالی این وقف ها بالغ بر 9 میلیارد ریال برآورد می شود.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه