اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی؛

سوداگری و دلالی باید از اقتصاد کشور ریشه‌کن شود

سوداگری و دلالی باید از اقتصاد کشور ریشه‌کن شود
کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به برخی دلال بازی ها در اقتصاد کشور گفت: سوداگری و دلالی در کشور باید ریشه‌کن شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمودی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص پیش‌بینی بازار طلا، دلار و مسکن در سال جاری اظهار داشت: با توجه به اینکه وعده‌های مختلفی در حوزه اقتصادی در خصوص بازارها داده شده اما عدم تحقق این وعده‌ها موجب بی‌اطمینانی در تمام بازارها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: این بی‌اطمینانی باعث می‌شود که اکثر افراد، تمایل داشته باشند تا نقدینگی خود را در همان کالاها حفظ کنند.

,

محمودی‌اصل افزود: اما وقتی چشم‌انداز در مورد اقتصاد، مثبت شود که پایه آن سیاسی است یعنی ماهیت مشکلات ما سیاسی است.

,

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه طبیعی است که بی‌اثر کردن تحریم‌ها را نیز باید در دستور کار قرار دهیم، اظهار داشت: متاسفانه فرصت‌سوزی کردیم چرا که از درآمدهای نفتی باید درست و حسابی استفاده می‌کردیم و در ایجاد ارزش افزوده نیز سرمایه‌گذاری می‌کردیم اما نکردیم.

,

محمودی‌اصل خاطرنشان کرد: بنابراین باید بدانیم که خنثی کردن تحریم‌ها زمان‌بر خواهد بود و باید جلوی استبداد اقتصادی داخلی را بگیریم.

,

وی تصریح کرد: تاثیر استبداد اقتصادی موجود در داخل کشور که خون مردم را به شیشه کرده و موجب نارضایتی و سختی مردم می‌شود، کمتر از تاثیر استکباری مثل آمریکا نیست.

,

محمودی‌اصل افزود: متاسفانه نتوانسته‌ایم بالانس را رعایت کنیم و آنطور که با استکبار مبارزه می‌کنیم با استکبار اقتصادی داخلی که سوداگری و دلالی می‌کنند، مبارزه نمی‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه