اخبار داغ

خطر در کمین بانوان کهگیلویه و بویراحمدی/وقتی همه یک ماهه پزشک می شوند؟!

خطر در کمین بانوان کهگیلویه و بویراحمدی/وقتی همه یک ماهه پزشک می شوند؟!
تاتو، هاشور و سایه ابرو خطری است که می تواند با کوچک ترین سهل انگاری بزرگترین مشکلات را برای بانوان ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس بانوان همواره به زیبایی خود توجه بسیار زیادی دارند، برای ماندگاری و بیشتر کردن زیبایی های شان دست به کارهای مختلفی می زنند، برخی با پیدا شدن اولین جوش یا لکه در صورتشان خودشان را به آب و آتش می زنند غافل از اینکه گاهی ممکن است از چاله به چاه بیفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یکی از مورادی که این روزها در میان بانوان به ویژه بانوان استان و شهر یاسوج مد شده است، تاتو صورت از جمله ابرو چشم و لب است و گاهی هم هاشور و سایه استفاده می کنند.

,

متاسفانه افرادی که خود را تاتوکار حرفه ای و متخصص این کار می دانند هم کمی نیستند و بانوان استان و شهر بدون توجه به خطرات احتمالی که وجود دارد و تنها با معرفی و یا فامیل بودن با این فرد صورت شان را قربانی می کنند.

,

, ,

 

,

خریدن یک دستگاه برای تاتو کار سختی نیست و هر فردی می تواند آن را خریداری و خود را تاتو کار حرفه ای معرفی کند گاهی دیده شده است که استفاده نادرست و عدم آگاهی فرد مشکلاتی برای بانوان ایجاد شده است که پشیمانی نیز دیگر سودی ندارد و زیبایی که از دست رفت دیگر رفته است.

,

افرادی که تاتو می کنند باید شرایط و مهارت کافی و لازم را داشته باشند و از طرفی باید مورد تایید صنف آرایشگران و دارای کارت بهداشت باشد، که متاسفانه برخی برای فرار از این قوانین بساط شان را به خانه ها برده اند و در خانه هایشان کار را انجام می دهند.

,

, ,

 

,

افزایش قابل توجه بانوانی که خود را تاتو کار حرفه ای می دانند یک زنگ خطر برای بانوانی است که نشاخته در دام چنین افرادی می افتند، بانوان باید بدانند که برای انجام کار زیبایی باید به چه افرادی مراجعه کنند و چه افرادی مجوز انجام این کار را دارند.

,

همه ما روزانه اخبار مختلف حواث را رصد می کنیم و گاها مشاهده می شود که یک خانم به دلیل بی احتیاطی و یا مراجعه به افراد بدون مجوز برای زیبایی های صورت خود چگونه دچار مشکلات و گاها مرگ شده است.

,

کوچک ترین سهل انگاری ممکن است بزرگترین پیشمانی را به دنبال داشته باشد، با توجه به اینکه فضای مجازی نیز پر شده است از کلاهبردارانی که خود را همه چیز دان می دانند می طلبد بانوان خود به فکر آینده شان باشند و برای زیبایی به هر فردی مراجعه نکنند.

,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه