اخبار داغ

با اعلام سخن‌گوی وزارت بهداشت؛

۳۲۱ بیمار دیگر، قربانی کرونا شدند/ شناسایی ۲۵۰۷۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

۳۲۱ بیمار دیگر، قربانی کرونا شدند/ شناسایی ۲۵۰۷۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲۱ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار ۲۴ ساعت گذشته مربوط به کرونا را به شرح زیر اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۳۷۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۶۸ هزار و ۸۷۲ نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.
,
 
,
خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۷۴۹ هزار و  ۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.
,
 
,
۴۶۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۴ میلیون و ۵۹ هزار و ۲۶۰ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.
,
 
,
در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
,
 
,
طبق اعلام وزارت بهداشت، تا کنون ۳۶۵ هزار و ۱۶۰ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۰۲ هزار و ۷۱۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۶۷ هزار و ۸۷۱ دوز رسید.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه