اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

بارش باران و وزش باد شدید ۵ روزه در برخی استان‌ها

بارش باران و وزش باد شدید ۵ روزه در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه شنبه آینده در برخی استان‌ها از جمله تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال است. بر این اساس در استان‌های خراسان شمالی، خراسان  رضوی، ارتفاعات شرق مازندران، سمنان و گلستان رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق بارش تگرگ، در استان‌های خراسان جنوبی، یزد،‌ ارتفاعات کرمان و شرق اصفهان نیز بارش پراکنده همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فردا شنبه 28 فروردین در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و کرمان بارش پراکنده پیش بینی شده است. یکشنبه در ارتفاعات استان‌های اصفهان،‌یزد، فارس و کرمان و روزهای دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف است.
,
 
,
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر جمعه تا اوایل شنبه در استان‌های سمنان،‌ تهران،‌ البرز، قم، شمال و شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی شده است. همچنین طی دو روز آینده خلیج‌فارس به‌ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن و تنگه هرمز مواج خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه