اخبار داغ

آغاز رقابتها از صبح فردا؛

کشتی قهرمانی آسیا| برگزاری قرعه‌کشی ۵ وزن نخست رقابتهای آزاد/ آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند

کشتی قهرمانی آسیا| برگزاری قرعه‌کشی ۵ وزن نخست رقابتهای آزاد/ آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند
مراسم قرعه کشی سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا، بعد از ظهر امروز در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح فردا و با برگزاری مسابقات اوزان اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم در شهر آلماتی قزاقستان آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قرعه کشتی نمایندگان کشورمان بعداز ظهر امروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:
, قرعه کشتی نمایندگان کشورمان بعداز ظهر امروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:,
 
,
در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور اول با روزگلدی سیداف از ترکمنستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان دولت تمیرجان اف از قزاقستان و بیلال از پاکستان می رود.
,
 
,
در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف راویندر از هند می رود. در این وزن ۹ کشتی گیر شرکت کرده اند.
,
 
,
در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، مرتضی قیاسی در دور نخست با کریم حوجاکوف از ترکمنستان مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این کشتی گیر، در دور بعد به مصاف برنده میان عادیل اوسپانوف از قزاقستان و علی بیک عثمان اف از قرقیزستان می رود.
,
 
,
در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین حسینی دور دور اول به مصاف کاران از هند می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان عبدالکریم از کویت و سیرباز تالگات از قزاقستان پیکار می کند. در این وزن ۱۰ نفر حضور دارند.
,
 
,
در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۳ کشتی گیر شرکت کرده اند، مصطفی حسین خانی در دور اول با اختیار نوروزاف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان سئونگ چول لی از کره و لو سنگاپور از می رود.
,
 
,
در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی در دور نخست به مصاف ریوکی یوشیدا از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده دیدار میان بوبور اسلام اف از ازبکستان و سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان پیکار می کند. در این وزن ۱۱ نفر حضور دارند.
,
 
,
در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با هایاتو ایشیگورو از ژاپن کشتی می گیرد.
,
در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به دیدار برنده کشتی میان ریوچی یامانکا از ژاپن و سانجیت از هند می رود. در این وزن ۹ نفر حضور دارند.
,
 
,
در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علی شعبانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده کشتی میان مین وون سئو از کره جنوبی و هارون آبید از پاکستان کشتی می گیرد.
,
 
,
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با سارم از سوریه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان آیال لازاریف از قرقیزستان و دانگ هوان کیم از کره جنوبی می رود. در این وزن ۱۱ نفر حضور دارند.
,
 
,
برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
, برنامه این مسابقات به شرح زیر است:,
 
,
شنبه ۲۸ فروردین ماه:
,
ساعت ۸:۳۰ تا ۹: وزن کشی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
,
ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰: رقابت های مقدماتی و شانس مجدد اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
,
ساعت ۱۸ تا ۲۱: رقابت های رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
,
 
,
یکشنبه ۲۹ فروردین ماه:
,
ساعت ۸:۳۰ تا ۹: وزن کشی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
,
ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰: رقابت های مقدماتی و شانس مجدد اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
,
ساعت ۱۸ تا ۲۱: رقابت های رده بندی و فینال اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
,
 
,
اختلاف ساعت ایران با قزاقستان ۹۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۱:۳۰ به وقت قزاقستان ساعت ۱۰ به وقت ایران است.
, اختلاف ساعت ایران با قزاقستان ۹۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۱:۳۰ به وقت قزاقستان ساعت ۱۰ به وقت ایران است.,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه