اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

سقف تحریم فرو ریخته، گرفتاری مردم در اثر سوء مدیریت دولت تدبیر است/ ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری راهکار حل مشکلات کشاورزی جنوب کرمان

سقف تحریم فرو ریخته، گرفتاری مردم در اثر سوء مدیریت دولت تدبیر است/ ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری راهکار حل مشکلات کشاورزی جنوب کرمان
حجت‌الاسلام رفیعی خطیب نماز جمعه فاریاب گفت: مسئولان بدانند همانطور که مردم فهیم کشورمان می دانند سقف تحریمها فرو ریخته و نشانه های آن قرداد چین و آمدن نخست وزیرکره جنوبی به کشور است کشورهای دیگر هم خواهند آمد، مشکلات معیشتی مردم را به تحریمها گره نزنند و بهانه برای مذاکره قرار ندهند، گرفتاری مردم در اثر سوء تدبیر دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از “راه آرمان” خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرستان های زرد استان کرمان برگزار شد؛ مشروح خطبه ها را در ادامه می خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه فاریاب: سقف تحریم فرو ریخته است، گرفتاری مردم در اثر سوء مدیریت دولت تدبیر است

خطیب نماز جمعه فاریاب ابتدا حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت واز مومنین و متدینین خواست:حرمت این ماه را حفظ کنند و با کسانی که در ملاء عام حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری می کنند برخورد نمایند و نیروی محترم انتظامی و قضات محترم هم ورود کنند.

حجت‌الاسلام رفیعی در ادامه به مذاکرات وین که این روزها در حال انجام است اشاره و بیان کرد: در این مذاکرات دست آمریکائیها و اروپائیان خالی است وایران اسلامی است که با دست پر رفته است، مقام معظم رهبری نیز تیر خلاصی را زدند، فرمودند ما در مذاکرات عجله نداریم وبرگشت و عدم بازگشت آمریکا به برجام برای ما اهمیت ندارد.

وی عنوان کرد:حال آمریکایی ها به دلیل نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری ایران به دنبال مذاکره مجدد هستند، می خواهند یک آوانس به لیبرالها و مرعوبین غربگرا دهند، اما آنچه مهم است این است که دستگاه دیپلماسی و دولت باید دامنه ادامه مذاکرات را با توجه به حمله سایبری به سایت شهید احمدی روشن مشخص کنند و بدانند توبه گرگ مرگ است و بایدن و ترامپ با هم فرقی ندارند.

خطیب نماز جمعه فاریاب در پایان ابراز کرد: مسئولین بدانند همانطور که مردم فهیم کشورمان می دانند سقف تحریمها فرو ریخته و نشانه های آن قرداد چین و آمدن نخست وزیرکره جنوبی به کشور است کشورهای دیگر هم خواهند آمد، مشکلات معیشتی مردم را به تحریمها گره نزنند و بهانه برای مذاکره قرار ندهند، گرفتاری مردم در اثر سوء تدبیر دولت است.

امام جمعه عنبرآباد: ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری راهکار حل مشکلات کشاورزی جنوب استان

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر، ضمن توصیه به تقوای الهی و تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان برای خوب کردن حال انسانها در این شرایط بد دنیا آمده است لذا روزه داران ضیوف(مهمانان) الرحمن هستند.

وی تقارن بهار طبیعت با بهار نیایش را شوق انگیز دانست و افزود: اگر از فرصت های عظیم‌ماه مبارک رمضان استفاده نکنیم، در پایان این ماه مبارک، حسرت خواهیم خورد چون در کلاس درس این ماه بزرگ درسی تدریس می شود به نام شکوفا شدن فطرت و نهایتا ایجاد ملکه تقوا.

خطیب جمعه عنبرآباد با اشاره به انجام برخی اعمال در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در این ماه مبارک رفتگان را فراموش نکنیم چون در این ماه شریف هر روز، ارواح مؤمنین بالای سرمان حاضر می‌شوند و ندا می‌کنند و گریه می کنند و می گویند به یاد ما باشید؛ همچنین در این  ماه عزیز، مواسات و کمک رسانی به نیازمندان و انس با قرآن کریم را فراموش نکنیم.

وی افزود: از ماموریت های تریبون نماز جمعه، بست و گسترش معارف مهدوی می باشد، سال ۱۴۰۰ نیز مزین به دو نیمه شعبان است که به فال نیک می گیریم و ان شاالله شاهد اتفاقات خوبی در همه زمینه ها برای کشورمان باشیم.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: آقای استاندار گفته بودند: “ما شرمنده کشاورزان هستیم” گرچه خوب است و دیگر مسئولین همین را هم نگفتند ولی شرمندگی دردی از کشاورزان جنوب کرمان دوا نمی کند بلکه باید مدیریت جهادی و قوی در این زمینه انجام شود تا این زلزله هرساله روی زمین ماندن محصولات کشاورزان آنها را خانه خراب نکند و این درد با ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری در جنوب کرمان، مقداری التیام پیدا می کند.

وی گفت: در استان کرمان نامتوازنی در همه زمینه ها مشهود است و آیا این عدالت و انصاف است.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری گفت: مردمی به انقلابی بودن مردم عنبراباد در کل استان سراغ ندارم.

وی با اشاره به روز ارتش گفت: عزیزان ما در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق کلمه طیبه هستند.

 

امام جمعه کهنوج: خداوند در ماه رمضان تسهیلات معنوی ویژه ای برا بندگان فراهم کرده است

حجت الاسلام والمسلمین اکبرافشارمنش امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه همگان به تقوا الهی بیان کرد: ما نسبت به مردم یک اموری را باید رعایت کنیم  مثل خوش روئی، انفاق، دستگیری از مردم، رعایت حق الناس، عیادت مریض، تشییع جنازه، ادب در مقابل مردم، وفای به عهد.

 

امام جمعه کهنوج به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره و خاطر نشان کرد: خداوند تسهیلات ویژه معنوی برای بندگانش در ماه مبارک فراهم کرده است.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نشست وین تصریح کرد: ما حرف و وعده خوب خیلی شنیده ایم که در عمل آن حرف‌ها و وعده ها نقض شده و ضدش عمل شده ،حرف فایده ندارد وعده فایده ندارد این دفعه فقط عمل، عمل از طرف مقابل را ببینیم ما هم عمل خواهیم کرد.

خطیب جمعه کهنوج در ادامه به سند راهبردی ۲۵ ساله جمهوری اسلامی ایران و چین اشاره و عنوان کرد: امروز چین توانسته در رقابت نفس گیر اقتصاد جهانی رتبه دوم را بدست آورد و پیش بینی ها نشان دهنده این است که به جایگاه اول جهانی دست پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: جایگزینی چین به جای آمریکا در نظام بین‌المللی آینده یکی از بسترهای حرکت ایران به سمت شکل‌دهی به یک مسیر همکاری طولانی مدت استراتژیک با پکن است.

امام جمعه فهرج: مذاکره برای رفع مشکلات یک مغلطه آشکار و نادرست است

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن روز ارتش و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) گفت: امروز نیروهای مسلح ما نه تنها مایه افتخار ملت ایران بلکه مایه افتخار مستضعفین و همه آزادگان جهان هستند.

وی همچنین به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال ۵۹ اشاره و بیان کرد: بالاترین چیزی که دشمنان اسلام روی آن متمرکز شده اند دانشگاه است چرا که آن ها خوب می دانند اگر دانشگاه در خدمت شان باشد کشور را در اختیار می گیرند.

خطیب جمعه فهرج در ادامه با اشاره به حمله اخیر به تأسیسات شهید احمدی روشن نطنز اظهار کرد: دستگاه دیپلماسی و دولت محترم باید روشن‌ کند که پس از این حمله خرابکارانه تا چه اندازه جای مذاکره باقی مانده است؟

آقاملایی خاطرنشان کرد: این جمله و تکرار این گونه جملات که مردم دچار مشکل هستند و برای رفع مشکلات باید هر چه سریعتر مذاکرات را به نتیجه رساند یک مغلطه آشکار و نادرست است.

وی افزود: برای رسیدن به راهبرد حرف قطعی و مورد مطالبه رهبر انقلاب، منطق عدم عجله در سراسر مذاکرات و مواجهات مسئولان به ویژه مسئولان سیاست خارجی ایران باید حکمفرما باشد.

امام جمعه فهرج در پایان تصریح کرد: بدانید اگر توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه هایی از تاریخ ۴۰ ساله نبود بی شک دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمان های بزرگ بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نداشت.

امام جمعه رابر: خرابکاری در نطنز در زمان ۳ رئیس جمهور آمریکا رخ داده است

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: خدارا شاکریم توفیق درک ماه مبارک رمضان را امسال به ما عنایت کرد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماهی است که قرآن، برای هدایت مخلوق و نشانه های هدایت و راهنمایی و فرق میان حق و باطل در این ماه نازل شد؛ ماهی است که تمام کتب آسمانی در این ماه مبارک رمضان نازل شده؛ زبور، تورات، انجیل، صحف و قرآن هر کدام در یکی از روزهای خاصی از ماه مبارک رمضان نازل شده که در روایات به زمان نزول آن هم اشاره شده است .

خطیب جمعه رابر، ماه مبارک رمضان را ماه تعلیم و تربیت خواند و تصریح کرد: قرآن کریم هدف رسالت پیامبراکرم (ص) را تعلیم و تربیت معرفی می‌کند و می فرماید: تزکیه و تعلیم به دست پیامبر بر روی کره زمین پیاده می شود.

وی با اشاره به عوامل مورد نیاز تزکیه ، تعلیم و تربیت گفت: ماه رمضان بهترین زمان و اول سال تعلیم و تربیت است.

امام جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی است گفت: ارتش جمهوری اسلامی مصداق کلمه طیبه است این روز بزرگ را به فرماندهان انقلابی و مومن ارتش جمهوری اسلامی به ویژه نیروی پر افتخار زمینی ارتش و درجه داران و افسران و کادر سربازان این نیروی انقلابی تبریک و یا و خاطر بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتشی را گرامی می دارم.

وی با تبریک ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی علی در سال ۱۳۵۸و سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۹ افزود : حقیقتا یکی از کارهای مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی نگرش به فرهنگ عمومی و شناختن بیماری های فرهنگی امروز کشور است و یافتن علاج این بیماری ها با دید متخصصانه و البته دردمندانه و انقلابی و توصیه آنها به دستگاه های گوناگون است.

خطیب جمعه رابر با اشاره به وقوع انفجار در تاسیسات هسته ای نطنز گفت : این سومین حمله به تاسیسات شهید احمدی روشن در نظنز است حمله اول که سایبری بود و اوسط تیرماه ۸۹در زمان دولت دموکرات اوباما وچراغ سبز او به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: دومین حمله در تیر ماه ۹۹ در زمان ترامپ اتفاق افتاد و توسط یک مهندس جاسوس و نفوذی که در مسئولیت یکی از شرکت های پیمانکاری سنجش واندازه گیری طراحی و اجراشد و سومین حمله تاسیسات هسته ای نطنز نیز این هفته در زمان دولت جوبایدن انجام شد.

خطیب جمعه رابر با اشاره به تجهیزات سایت نطنز و اقدام به خرابکاری سایبری دشمن با خرابکاری افراد در تجهیزات و سوال اینکه چرا ایران پاسخ این حملات را نمی دهد گفت : نکته اول اینکه این حملات در واقع پاتک های دشمن بر علیه ماست صدمات و خساراتی که در سال های گذشته و سالیان قبل ، رژیم غاصب از ایران خورده است یک فهرست طولانی می شود .

وی افزود : حملات سایبری و پهپادی گروه ها و کشورهای مقاومت به منافع راهبردی رژیم غاصب در داخل سرزمین های اشغالی فراوان است که برخی ها منعکس شده و بسیاری نیز منتشر نمی شود بنابراین این گونه نیست که ایران و همپیمانانش دست روی دست گذاشته و ساکت نشسته باشند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: در پاسخ متقابل به دشمن صهیونیستی شرایط زمانی و مکانی و هماهنگی های لازم بین هم پیمانان ایران در منطقه مانند حزب الله ،سوریه ، حماس و لبنان و مقاومت عراق باید انجام شود شرایط داخلی نیز در این امر موثر است.

وی عنوان کرد: بدون تردید حملات متقابل جمهوری اسلامی به گونه ای سهمگین تر از طرقی که لازم است در آینده انجام خواهد شد این سیلی محکم در آینده در راه است که موجب در هم ریختن سناریوهای پوشالی دشمن خواهد شد.

امام جمعه رابر بیان کرد : طعم سیلی از جمهوری اسلامی را رژیم غاصب جعلی چشیده است و در آینده ای نزدیک این طعم سیلی سهمگین تر از گذشته خواهد بود.

امام جمعه منوجان: دستگاه دیپلماسی در مذکرات شتابزده عمل نکند

حجت الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان به سالروز ارتش جمهوری اسلامی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره وگفت: امام (ره) چه زیبا فرمود درباره این نهاد مقدس که اگر سپاه نبود کشور هم نبود که در بسیاری از صحنه ها از انقلاب محافظت کردند .

وی درادامه به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی اشاره و بیان کرد: فرهنگ خیلی مهم است وآنچه ما را می ترساند وابستگی فرهنگی است و اگر تربیت غیر اسلامی وغیر انقلابی باشد ما ضرر کرده ایم .

خطیب نماز جمعه منوجان افزود : امروز سخن از مذاکره است وباید مسئولین مواظبت کنند و دستگاه دیپلماسی ودولت عجله وشتابزده عمل نکنند وما هشت سال است که با همین دیپلماسی گول همین حرفها را خوردیم.

وی گفت: ما خواهان یک کلمه هستیم که همه تحریمها را لغوکنند در عمل نه در حرف ومذاکره و حرف ملت ما و مقام معظم رهبری لغو کامل همه تحریم‌ها است واگر بگویند تحریم های ریز را فقط بر می داریم اثری در معیشت ما مردم ندارد و ما ضرر می‌کنیم وآنها از پاسخ ایران در غنی سازی شصت درصد و سندهمکاری ما با چین می ترسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : در مقابله با این بیماری منحوس کرونا خیلی حساس باشیم و مواظبت کنیم و کادر درمان را یاری کنیم.

امام جمعه ریگان: دغدغه سپاه پاسداران حل مشکلات مردم است

حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دغدغه سپاه پاسداران حل مشکلات مردم است.

وی اشاره داشت به حادثه نطنز و تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی و دولت محترم باید پاسخ دهد، پس از حمله به تأسیسات هسته‌ای نطنز تا چه اندازه جای ادامه مذاکره باقی مانده است؟

رضازاده ادامه داد: چرا بعضی ها عجله دارند این مذاکرات به زودی انجام شود؟

امام جمعه ریگان با بیان اینکه اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد، عنوان کرد: ایران تفکر سلیمانی ها را دارد .

,

امام جمعه فاریاب: سقف تحریم فرو ریخته است، گرفتاری مردم در اثر سوء مدیریت دولت تدبیر است

خطیب نماز جمعه فاریاب ابتدا حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت واز مومنین و متدینین خواست:حرمت این ماه را حفظ کنند و با کسانی که در ملاء عام حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری می کنند برخورد نمایند و نیروی محترم انتظامی و قضات محترم هم ورود کنند.

حجت‌الاسلام رفیعی در ادامه به مذاکرات وین که این روزها در حال انجام است اشاره و بیان کرد: در این مذاکرات دست آمریکائیها و اروپائیان خالی است وایران اسلامی است که با دست پر رفته است، مقام معظم رهبری نیز تیر خلاصی را زدند، فرمودند ما در مذاکرات عجله نداریم وبرگشت و عدم بازگشت آمریکا به برجام برای ما اهمیت ندارد.

وی عنوان کرد:حال آمریکایی ها به دلیل نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری ایران به دنبال مذاکره مجدد هستند، می خواهند یک آوانس به لیبرالها و مرعوبین غربگرا دهند، اما آنچه مهم است این است که دستگاه دیپلماسی و دولت باید دامنه ادامه مذاکرات را با توجه به حمله سایبری به سایت شهید احمدی روشن مشخص کنند و بدانند توبه گرگ مرگ است و بایدن و ترامپ با هم فرقی ندارند.

خطیب نماز جمعه فاریاب در پایان ابراز کرد: مسئولین بدانند همانطور که مردم فهیم کشورمان می دانند سقف تحریمها فرو ریخته و نشانه های آن قرداد چین و آمدن نخست وزیرکره جنوبی به کشور است کشورهای دیگر هم خواهند آمد، مشکلات معیشتی مردم را به تحریمها گره نزنند و بهانه برای مذاکره قرار ندهند، گرفتاری مردم در اثر سوء تدبیر دولت است.

امام جمعه عنبرآباد: ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری راهکار حل مشکلات کشاورزی جنوب استان

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر، ضمن توصیه به تقوای الهی و تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان برای خوب کردن حال انسانها در این شرایط بد دنیا آمده است لذا روزه داران ضیوف(مهمانان) الرحمن هستند.

وی تقارن بهار طبیعت با بهار نیایش را شوق انگیز دانست و افزود: اگر از فرصت های عظیم‌ماه مبارک رمضان استفاده نکنیم، در پایان این ماه مبارک، حسرت خواهیم خورد چون در کلاس درس این ماه بزرگ درسی تدریس می شود به نام شکوفا شدن فطرت و نهایتا ایجاد ملکه تقوا.

خطیب جمعه عنبرآباد با اشاره به انجام برخی اعمال در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در این ماه مبارک رفتگان را فراموش نکنیم چون در این ماه شریف هر روز، ارواح مؤمنین بالای سرمان حاضر می‌شوند و ندا می‌کنند و گریه می کنند و می گویند به یاد ما باشید؛ همچنین در این  ماه عزیز، مواسات و کمک رسانی به نیازمندان و انس با قرآن کریم را فراموش نکنیم.

وی افزود: از ماموریت های تریبون نماز جمعه، بست و گسترش معارف مهدوی می باشد، سال ۱۴۰۰ نیز مزین به دو نیمه شعبان است که به فال نیک می گیریم و ان شاالله شاهد اتفاقات خوبی در همه زمینه ها برای کشورمان باشیم.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: آقای استاندار گفته بودند: “ما شرمنده کشاورزان هستیم” گرچه خوب است و دیگر مسئولین همین را هم نگفتند ولی شرمندگی دردی از کشاورزان جنوب کرمان دوا نمی کند بلکه باید مدیریت جهادی و قوی در این زمینه انجام شود تا این زلزله هرساله روی زمین ماندن محصولات کشاورزان آنها را خانه خراب نکند و این درد با ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری در جنوب کرمان، مقداری التیام پیدا می کند.

وی گفت: در استان کرمان نامتوازنی در همه زمینه ها مشهود است و آیا این عدالت و انصاف است.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری گفت: مردمی به انقلابی بودن مردم عنبراباد در کل استان سراغ ندارم.

وی با اشاره به روز ارتش گفت: عزیزان ما در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق کلمه طیبه هستند.

 

امام جمعه کهنوج: خداوند در ماه رمضان تسهیلات معنوی ویژه ای برا بندگان فراهم کرده است

حجت الاسلام والمسلمین اکبرافشارمنش امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه همگان به تقوا الهی بیان کرد: ما نسبت به مردم یک اموری را باید رعایت کنیم  مثل خوش روئی، انفاق، دستگیری از مردم، رعایت حق الناس، عیادت مریض، تشییع جنازه، ادب در مقابل مردم، وفای به عهد.

 

امام جمعه کهنوج به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره و خاطر نشان کرد: خداوند تسهیلات ویژه معنوی برای بندگانش در ماه مبارک فراهم کرده است.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نشست وین تصریح کرد: ما حرف و وعده خوب خیلی شنیده ایم که در عمل آن حرف‌ها و وعده ها نقض شده و ضدش عمل شده ،حرف فایده ندارد وعده فایده ندارد این دفعه فقط عمل، عمل از طرف مقابل را ببینیم ما هم عمل خواهیم کرد.

خطیب جمعه کهنوج در ادامه به سند راهبردی ۲۵ ساله جمهوری اسلامی ایران و چین اشاره و عنوان کرد: امروز چین توانسته در رقابت نفس گیر اقتصاد جهانی رتبه دوم را بدست آورد و پیش بینی ها نشان دهنده این است که به جایگاه اول جهانی دست پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: جایگزینی چین به جای آمریکا در نظام بین‌المللی آینده یکی از بسترهای حرکت ایران به سمت شکل‌دهی به یک مسیر همکاری طولانی مدت استراتژیک با پکن است.

امام جمعه فهرج: مذاکره برای رفع مشکلات یک مغلطه آشکار و نادرست است

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن روز ارتش و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) گفت: امروز نیروهای مسلح ما نه تنها مایه افتخار ملت ایران بلکه مایه افتخار مستضعفین و همه آزادگان جهان هستند.

وی همچنین به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال ۵۹ اشاره و بیان کرد: بالاترین چیزی که دشمنان اسلام روی آن متمرکز شده اند دانشگاه است چرا که آن ها خوب می دانند اگر دانشگاه در خدمت شان باشد کشور را در اختیار می گیرند.

خطیب جمعه فهرج در ادامه با اشاره به حمله اخیر به تأسیسات شهید احمدی روشن نطنز اظهار کرد: دستگاه دیپلماسی و دولت محترم باید روشن‌ کند که پس از این حمله خرابکارانه تا چه اندازه جای مذاکره باقی مانده است؟

آقاملایی خاطرنشان کرد: این جمله و تکرار این گونه جملات که مردم دچار مشکل هستند و برای رفع مشکلات باید هر چه سریعتر مذاکرات را به نتیجه رساند یک مغلطه آشکار و نادرست است.

وی افزود: برای رسیدن به راهبرد حرف قطعی و مورد مطالبه رهبر انقلاب، منطق عدم عجله در سراسر مذاکرات و مواجهات مسئولان به ویژه مسئولان سیاست خارجی ایران باید حکمفرما باشد.

امام جمعه فهرج در پایان تصریح کرد: بدانید اگر توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه هایی از تاریخ ۴۰ ساله نبود بی شک دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمان های بزرگ بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نداشت.

امام جمعه رابر: خرابکاری در نطنز در زمان ۳ رئیس جمهور آمریکا رخ داده است

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: خدارا شاکریم توفیق درک ماه مبارک رمضان را امسال به ما عنایت کرد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماهی است که قرآن، برای هدایت مخلوق و نشانه های هدایت و راهنمایی و فرق میان حق و باطل در این ماه نازل شد؛ ماهی است که تمام کتب آسمانی در این ماه مبارک رمضان نازل شده؛ زبور، تورات، انجیل، صحف و قرآن هر کدام در یکی از روزهای خاصی از ماه مبارک رمضان نازل شده که در روایات به زمان نزول آن هم اشاره شده است .

خطیب جمعه رابر، ماه مبارک رمضان را ماه تعلیم و تربیت خواند و تصریح کرد: قرآن کریم هدف رسالت پیامبراکرم (ص) را تعلیم و تربیت معرفی می‌کند و می فرماید: تزکیه و تعلیم به دست پیامبر بر روی کره زمین پیاده می شود.

وی با اشاره به عوامل مورد نیاز تزکیه ، تعلیم و تربیت گفت: ماه رمضان بهترین زمان و اول سال تعلیم و تربیت است.

امام جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی است گفت: ارتش جمهوری اسلامی مصداق کلمه طیبه است این روز بزرگ را به فرماندهان انقلابی و مومن ارتش جمهوری اسلامی به ویژه نیروی پر افتخار زمینی ارتش و درجه داران و افسران و کادر سربازان این نیروی انقلابی تبریک و یا و خاطر بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتشی را گرامی می دارم.

وی با تبریک ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی علی در سال ۱۳۵۸و سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۹ افزود : حقیقتا یکی از کارهای مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی نگرش به فرهنگ عمومی و شناختن بیماری های فرهنگی امروز کشور است و یافتن علاج این بیماری ها با دید متخصصانه و البته دردمندانه و انقلابی و توصیه آنها به دستگاه های گوناگون است.

خطیب جمعه رابر با اشاره به وقوع انفجار در تاسیسات هسته ای نطنز گفت : این سومین حمله به تاسیسات شهید احمدی روشن در نظنز است حمله اول که سایبری بود و اوسط تیرماه ۸۹در زمان دولت دموکرات اوباما وچراغ سبز او به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: دومین حمله در تیر ماه ۹۹ در زمان ترامپ اتفاق افتاد و توسط یک مهندس جاسوس و نفوذی که در مسئولیت یکی از شرکت های پیمانکاری سنجش واندازه گیری طراحی و اجراشد و سومین حمله تاسیسات هسته ای نطنز نیز این هفته در زمان دولت جوبایدن انجام شد.

خطیب جمعه رابر با اشاره به تجهیزات سایت نطنز و اقدام به خرابکاری سایبری دشمن با خرابکاری افراد در تجهیزات و سوال اینکه چرا ایران پاسخ این حملات را نمی دهد گفت : نکته اول اینکه این حملات در واقع پاتک های دشمن بر علیه ماست صدمات و خساراتی که در سال های گذشته و سالیان قبل ، رژیم غاصب از ایران خورده است یک فهرست طولانی می شود .

وی افزود : حملات سایبری و پهپادی گروه ها و کشورهای مقاومت به منافع راهبردی رژیم غاصب در داخل سرزمین های اشغالی فراوان است که برخی ها منعکس شده و بسیاری نیز منتشر نمی شود بنابراین این گونه نیست که ایران و همپیمانانش دست روی دست گذاشته و ساکت نشسته باشند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: در پاسخ متقابل به دشمن صهیونیستی شرایط زمانی و مکانی و هماهنگی های لازم بین هم پیمانان ایران در منطقه مانند حزب الله ،سوریه ، حماس و لبنان و مقاومت عراق باید انجام شود شرایط داخلی نیز در این امر موثر است.

وی عنوان کرد: بدون تردید حملات متقابل جمهوری اسلامی به گونه ای سهمگین تر از طرقی که لازم است در آینده انجام خواهد شد این سیلی محکم در آینده در راه است که موجب در هم ریختن سناریوهای پوشالی دشمن خواهد شد.

امام جمعه رابر بیان کرد : طعم سیلی از جمهوری اسلامی را رژیم غاصب جعلی چشیده است و در آینده ای نزدیک این طعم سیلی سهمگین تر از گذشته خواهد بود.

امام جمعه منوجان: دستگاه دیپلماسی در مذکرات شتابزده عمل نکند

حجت الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان به سالروز ارتش جمهوری اسلامی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره وگفت: امام (ره) چه زیبا فرمود درباره این نهاد مقدس که اگر سپاه نبود کشور هم نبود که در بسیاری از صحنه ها از انقلاب محافظت کردند .

وی درادامه به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی اشاره و بیان کرد: فرهنگ خیلی مهم است وآنچه ما را می ترساند وابستگی فرهنگی است و اگر تربیت غیر اسلامی وغیر انقلابی باشد ما ضرر کرده ایم .

خطیب نماز جمعه منوجان افزود : امروز سخن از مذاکره است وباید مسئولین مواظبت کنند و دستگاه دیپلماسی ودولت عجله وشتابزده عمل نکنند وما هشت سال است که با همین دیپلماسی گول همین حرفها را خوردیم.

وی گفت: ما خواهان یک کلمه هستیم که همه تحریمها را لغوکنند در عمل نه در حرف ومذاکره و حرف ملت ما و مقام معظم رهبری لغو کامل همه تحریم‌ها است واگر بگویند تحریم های ریز را فقط بر می داریم اثری در معیشت ما مردم ندارد و ما ضرر می‌کنیم وآنها از پاسخ ایران در غنی سازی شصت درصد و سندهمکاری ما با چین می ترسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : در مقابله با این بیماری منحوس کرونا خیلی حساس باشیم و مواظبت کنیم و کادر درمان را یاری کنیم.

امام جمعه ریگان: دغدغه سپاه پاسداران حل مشکلات مردم است

حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دغدغه سپاه پاسداران حل مشکلات مردم است.

وی اشاره داشت به حادثه نطنز و تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی و دولت محترم باید پاسخ دهد، پس از حمله به تأسیسات هسته‌ای نطنز تا چه اندازه جای ادامه مذاکره باقی مانده است؟

رضازاده ادامه داد: چرا بعضی ها عجله دارند این مذاکرات به زودی انجام شود؟

امام جمعه ریگان با بیان اینکه اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد، عنوان کرد: ایران تفکر سلیمانی ها را دارد .

,

امام جمعه فاریاب: سقف تحریم فرو ریخته است، گرفتاری مردم در اثر سوء مدیریت دولت تدبیر است

, امام جمعه فاریاب: سقف تحریم فرو ریخته است، گرفتاری مردم در اثر سوء مدیریت دولت تدبیر است, امام جمعه فاریاب: سقف تحریم فرو ریخته است، گرفتاری مردم در اثر سوء مدیریت دولت تدبیر است,

خطیب نماز جمعه فاریاب ابتدا حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت واز مومنین و متدینین خواست:حرمت این ماه را حفظ کنند و با کسانی که در ملاء عام حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری می کنند برخورد نمایند و نیروی محترم انتظامی و قضات محترم هم ورود کنند.

,

حجت‌الاسلام رفیعی در ادامه به مذاکرات وین که این روزها در حال انجام است اشاره و بیان کرد: در این مذاکرات دست آمریکائیها و اروپائیان خالی است وایران اسلامی است که با دست پر رفته است، مقام معظم رهبری نیز تیر خلاصی را زدند، فرمودند ما در مذاکرات عجله نداریم وبرگشت و عدم بازگشت آمریکا به برجام برای ما اهمیت ندارد.

,

وی عنوان کرد:حال آمریکایی ها به دلیل نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری ایران به دنبال مذاکره مجدد هستند، می خواهند یک آوانس به لیبرالها و مرعوبین غربگرا دهند، اما آنچه مهم است این است که دستگاه دیپلماسی و دولت باید دامنه ادامه مذاکرات را با توجه به حمله سایبری به سایت شهید احمدی روشن مشخص کنند و بدانند توبه گرگ مرگ است و بایدن و ترامپ با هم فرقی ندارند.

,

خطیب نماز جمعه فاریاب در پایان ابراز کرد: مسئولین بدانند همانطور که مردم فهیم کشورمان می دانند سقف تحریمها فرو ریخته و نشانه های آن قرداد چین و آمدن نخست وزیرکره جنوبی به کشور است کشورهای دیگر هم خواهند آمد، مشکلات معیشتی مردم را به تحریمها گره نزنند و بهانه برای مذاکره قرار ندهند، گرفتاری مردم در اثر سوء تدبیر دولت است.

,

امام جمعه عنبرآباد: ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری راهکار حل مشکلات کشاورزی جنوب استان

, امام جمعه عنبرآباد: ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری راهکار حل مشکلات کشاورزی جنوب استان, امام جمعه عنبرآباد: ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری راهکار حل مشکلات کشاورزی جنوب استان,

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر، ضمن توصیه به تقوای الهی و تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان برای خوب کردن حال انسانها در این شرایط بد دنیا آمده است لذا روزه داران ضیوف(مهمانان) الرحمن هستند.

,

وی تقارن بهار طبیعت با بهار نیایش را شوق انگیز دانست و افزود: اگر از فرصت های عظیم‌ماه مبارک رمضان استفاده نکنیم، در پایان این ماه مبارک، حسرت خواهیم خورد چون در کلاس درس این ماه بزرگ درسی تدریس می شود به نام شکوفا شدن فطرت و نهایتا ایجاد ملکه تقوا.

,

خطیب جمعه عنبرآباد با اشاره به انجام برخی اعمال در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در این ماه مبارک رفتگان را فراموش نکنیم چون در این ماه شریف هر روز، ارواح مؤمنین بالای سرمان حاضر می‌شوند و ندا می‌کنند و گریه می کنند و می گویند به یاد ما باشید؛ همچنین در این  ماه عزیز، مواسات و کمک رسانی به نیازمندان و انس با قرآن کریم را فراموش نکنیم.

,

وی افزود: از ماموریت های تریبون نماز جمعه، بست و گسترش معارف مهدوی می باشد، سال ۱۴۰۰ نیز مزین به دو نیمه شعبان است که به فال نیک می گیریم و ان شاالله شاهد اتفاقات خوبی در همه زمینه ها برای کشورمان باشیم.

,

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: آقای استاندار گفته بودند: “ما شرمنده کشاورزان هستیم” گرچه خوب است و دیگر مسئولین همین را هم نگفتند ولی شرمندگی دردی از کشاورزان جنوب کرمان دوا نمی کند بلکه باید مدیریت جهادی و قوی در این زمینه انجام شود تا این زلزله هرساله روی زمین ماندن محصولات کشاورزان آنها را خانه خراب نکند و این درد با ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری در جنوب کرمان، مقداری التیام پیدا می کند.

,

وی گفت: در استان کرمان نامتوازنی در همه زمینه ها مشهود است و آیا این عدالت و انصاف است.

,

حجت الاسلام و المسلمین سالاری گفت: مردمی به انقلابی بودن مردم عنبراباد در کل استان سراغ ندارم.

,

وی با اشاره به روز ارتش گفت: عزیزان ما در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق کلمه طیبه هستند.

,

 

,

امام جمعه کهنوج: خداوند در ماه رمضان تسهیلات معنوی ویژه ای برا بندگان فراهم کرده است

, امام جمعه کهنوج: خداوند در ماه رمضان تسهیلات معنوی ویژه ای برا بندگان فراهم کرده است, امام جمعه کهنوج: خداوند در ماه رمضان تسهیلات معنوی ویژه ای برا بندگان فراهم کرده است,

حجت الاسلام والمسلمین اکبرافشارمنش امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه همگان به تقوا الهی بیان کرد: ما نسبت به مردم یک اموری را باید رعایت کنیم  مثل خوش روئی، انفاق، دستگیری از مردم، رعایت حق الناس، عیادت مریض، تشییع جنازه، ادب در مقابل مردم، وفای به عهد.

,

 

,

امام جمعه کهنوج به اهمیت ماه مبارک رمضان اشاره و خاطر نشان کرد: خداوند تسهیلات ویژه معنوی برای بندگانش در ماه مبارک فراهم کرده است.

,

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نشست وین تصریح کرد: ما حرف و وعده خوب خیلی شنیده ایم که در عمل آن حرف‌ها و وعده ها نقض شده و ضدش عمل شده ،حرف فایده ندارد وعده فایده ندارد این دفعه فقط عمل، عمل از طرف مقابل را ببینیم ما هم عمل خواهیم کرد.

,

خطیب جمعه کهنوج در ادامه به سند راهبردی ۲۵ ساله جمهوری اسلامی ایران و چین اشاره و عنوان کرد: امروز چین توانسته در رقابت نفس گیر اقتصاد جهانی رتبه دوم را بدست آورد و پیش بینی ها نشان دهنده این است که به جایگاه اول جهانی دست پیدا خواهد کرد.

,

وی ادامه داد: جایگزینی چین به جای آمریکا در نظام بین‌المللی آینده یکی از بسترهای حرکت ایران به سمت شکل‌دهی به یک مسیر همکاری طولانی مدت استراتژیک با پکن است.

,

امام جمعه فهرج: مذاکره برای رفع مشکلات یک مغلطه آشکار و نادرست است

, امام جمعه فهرج: مذاکره برای رفع مشکلات یک مغلطه آشکار و نادرست است, امام جمعه فهرج: مذاکره برای رفع مشکلات یک مغلطه آشکار و نادرست است,

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن روز ارتش و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) گفت: امروز نیروهای مسلح ما نه تنها مایه افتخار ملت ایران بلکه مایه افتخار مستضعفین و همه آزادگان جهان هستند.

,

وی همچنین به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال ۵۹ اشاره و بیان کرد: بالاترین چیزی که دشمنان اسلام روی آن متمرکز شده اند دانشگاه است چرا که آن ها خوب می دانند اگر دانشگاه در خدمت شان باشد کشور را در اختیار می گیرند.

,

خطیب جمعه فهرج در ادامه با اشاره به حمله اخیر به تأسیسات شهید احمدی روشن نطنز اظهار کرد: دستگاه دیپلماسی و دولت محترم باید روشن‌ کند که پس از این حمله خرابکارانه تا چه اندازه جای مذاکره باقی مانده است؟

,

آقاملایی خاطرنشان کرد: این جمله و تکرار این گونه جملات که مردم دچار مشکل هستند و برای رفع مشکلات باید هر چه سریعتر مذاکرات را به نتیجه رساند یک مغلطه آشکار و نادرست است.

,

وی افزود: برای رسیدن به راهبرد حرف قطعی و مورد مطالبه رهبر انقلاب، منطق عدم عجله در سراسر مذاکرات و مواجهات مسئولان به ویژه مسئولان سیاست خارجی ایران باید حکمفرما باشد.

,

امام جمعه فهرج در پایان تصریح کرد: بدانید اگر توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه هایی از تاریخ ۴۰ ساله نبود بی شک دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمان های بزرگ بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نداشت.

,

امام جمعه رابر: خرابکاری در نطنز در زمان ۳ رئیس جمهور آمریکا رخ داده است

, امام جمعه رابر: خرابکاری در نطنز در زمان ۳ رئیس جمهور آمریکا رخ داده است, امام جمعه رابر: خرابکاری در نطنز در زمان ۳ رئیس جمهور آمریکا رخ داده است,

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: خدارا شاکریم توفیق درک ماه مبارک رمضان را امسال به ما عنایت کرد.

,

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماهی است که قرآن، برای هدایت مخلوق و نشانه های هدایت و راهنمایی و فرق میان حق و باطل در این ماه نازل شد؛ ماهی است که تمام کتب آسمانی در این ماه مبارک رمضان نازل شده؛ زبور، تورات، انجیل، صحف و قرآن هر کدام در یکی از روزهای خاصی از ماه مبارک رمضان نازل شده که در روایات به زمان نزول آن هم اشاره شده است .

,

خطیب جمعه رابر، ماه مبارک رمضان را ماه تعلیم و تربیت خواند و تصریح کرد: قرآن کریم هدف رسالت پیامبراکرم (ص) را تعلیم و تربیت معرفی می‌کند و می فرماید: تزکیه و تعلیم به دست پیامبر بر روی کره زمین پیاده می شود.

,

وی با اشاره به عوامل مورد نیاز تزکیه ، تعلیم و تربیت گفت: ماه رمضان بهترین زمان و اول سال تعلیم و تربیت است.

,

امام جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی است گفت: ارتش جمهوری اسلامی مصداق کلمه طیبه است این روز بزرگ را به فرماندهان انقلابی و مومن ارتش جمهوری اسلامی به ویژه نیروی پر افتخار زمینی ارتش و درجه داران و افسران و کادر سربازان این نیروی انقلابی تبریک و یا و خاطر بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتشی را گرامی می دارم.

,

وی با تبریک ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی علی در سال ۱۳۵۸و سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۹ افزود : حقیقتا یکی از کارهای مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی نگرش به فرهنگ عمومی و شناختن بیماری های فرهنگی امروز کشور است و یافتن علاج این بیماری ها با دید متخصصانه و البته دردمندانه و انقلابی و توصیه آنها به دستگاه های گوناگون است.

,

خطیب جمعه رابر با اشاره به وقوع انفجار در تاسیسات هسته ای نطنز گفت : این سومین حمله به تاسیسات شهید احمدی روشن در نظنز است حمله اول که سایبری بود و اوسط تیرماه ۸۹در زمان دولت دموکرات اوباما وچراغ سبز او به وقوع پیوست.

,

وی ادامه داد: دومین حمله در تیر ماه ۹۹ در زمان ترامپ اتفاق افتاد و توسط یک مهندس جاسوس و نفوذی که در مسئولیت یکی از شرکت های پیمانکاری سنجش واندازه گیری طراحی و اجراشد و سومین حمله تاسیسات هسته ای نطنز نیز این هفته در زمان دولت جوبایدن انجام شد.

,

خطیب جمعه رابر با اشاره به تجهیزات سایت نطنز و اقدام به خرابکاری سایبری دشمن با خرابکاری افراد در تجهیزات و سوال اینکه چرا ایران پاسخ این حملات را نمی دهد گفت : نکته اول اینکه این حملات در واقع پاتک های دشمن بر علیه ماست صدمات و خساراتی که در سال های گذشته و سالیان قبل ، رژیم غاصب از ایران خورده است یک فهرست طولانی می شود .

,

وی افزود : حملات سایبری و پهپادی گروه ها و کشورهای مقاومت به منافع راهبردی رژیم غاصب در داخل سرزمین های اشغالی فراوان است که برخی ها منعکس شده و بسیاری نیز منتشر نمی شود بنابراین این گونه نیست که ایران و همپیمانانش دست روی دست گذاشته و ساکت نشسته باشند.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: در پاسخ متقابل به دشمن صهیونیستی شرایط زمانی و مکانی و هماهنگی های لازم بین هم پیمانان ایران در منطقه مانند حزب الله ،سوریه ، حماس و لبنان و مقاومت عراق باید انجام شود شرایط داخلی نیز در این امر موثر است.

,

وی عنوان کرد: بدون تردید حملات متقابل جمهوری اسلامی به گونه ای سهمگین تر از طرقی که لازم است در آینده انجام خواهد شد این سیلی محکم در آینده در راه است که موجب در هم ریختن سناریوهای پوشالی دشمن خواهد شد.

,

امام جمعه رابر بیان کرد : طعم سیلی از جمهوری اسلامی را رژیم غاصب جعلی چشیده است و در آینده ای نزدیک این طعم سیلی سهمگین تر از گذشته خواهد بود.

,

امام جمعه منوجان: دستگاه دیپلماسی در مذکرات شتابزده عمل نکند

, امام جمعه منوجان: دستگاه دیپلماسی در مذکرات شتابزده عمل نکند, امام جمعه منوجان: دستگاه دیپلماسی در مذکرات شتابزده عمل نکند,

حجت الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان به سالروز ارتش جمهوری اسلامی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره وگفت: امام (ره) چه زیبا فرمود درباره این نهاد مقدس که اگر سپاه نبود کشور هم نبود که در بسیاری از صحنه ها از انقلاب محافظت کردند .

,

وی درادامه به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی اشاره و بیان کرد: فرهنگ خیلی مهم است وآنچه ما را می ترساند وابستگی فرهنگی است و اگر تربیت غیر اسلامی وغیر انقلابی باشد ما ضرر کرده ایم .

,

خطیب نماز جمعه منوجان افزود : امروز سخن از مذاکره است وباید مسئولین مواظبت کنند و دستگاه دیپلماسی ودولت عجله وشتابزده عمل نکنند وما هشت سال است که با همین دیپلماسی گول همین حرفها را خوردیم.

,

وی گفت: ما خواهان یک کلمه هستیم که همه تحریمها را لغوکنند در عمل نه در حرف ومذاکره و حرف ملت ما و مقام معظم رهبری لغو کامل همه تحریم‌ها است واگر بگویند تحریم های ریز را فقط بر می داریم اثری در معیشت ما مردم ندارد و ما ضرر می‌کنیم وآنها از پاسخ ایران در غنی سازی شصت درصد و سندهمکاری ما با چین می ترسند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد : در مقابله با این بیماری منحوس کرونا خیلی حساس باشیم و مواظبت کنیم و کادر درمان را یاری کنیم.

,

امام جمعه ریگان: دغدغه سپاه پاسداران حل مشکلات مردم است

, امام جمعه ریگان: دغدغه سپاه پاسداران حل مشکلات مردم است, امام جمعه ریگان:, دغدغه سپاه پاسداران حل مشکلات مردم است,

حجت الاسلام حبیب رضازاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دغدغه سپاه پاسداران حل مشکلات مردم است.

,

وی اشاره داشت به حادثه نطنز و تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی و دولت محترم باید پاسخ دهد، پس از حمله به تأسیسات هسته‌ای نطنز تا چه اندازه جای ادامه مذاکره باقی مانده است؟

,

رضازاده ادامه داد: چرا بعضی ها عجله دارند این مذاکرات به زودی انجام شود؟

,

امام جمعه ریگان با بیان اینکه اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد، عنوان کرد: ایران تفکر سلیمانی ها را دارد .

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه