اخبار داغ

والیبال جام باشگاه های جهان| شرکت INF برگزار‌کننده 2 دوره متوالی مسابقات شد

والیبال جام باشگاه های جهان| شرکت INF برگزار‌کننده 2 دوره متوالی مسابقات شد
فدراسیون جهانی والیبال(FIVB)، برگزاری جام باشگاه‌های جهان را برای 2 دوره متوالی به شرکت چینی INF (GuangzhouINFearless Investment Co Ltd) واگذار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با اعلام فدراسیون جهانی والیبال، مسابقات جام باشگاه‌های جهان طی 2 سال متوالی و در سال‌های2021 و 2022 توسط شرکت چینی INF(سهامی خاص) برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان نخستین بار در سال 1989 برگزار شد و قرار بود هفدهمین دوره آن در سال 2020 برگزار شود اما با شیوع جهانی ویروس کرونا و عدم اطمینان از امکان انجام سفرها و حضور هواداران در مسابقات، فدراسیون جهانی والیبال تصمیم گرفت رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در سال 2020 را لغو کند.
,
 
,
با تولید واکسن کرونا توسط چند کشور در جهان و مهار نصفه و نیمه این پاندمی سرکش، فدراسیون جهانی والیبال تصمیم گرفت برگزاری هفدهمین و هجدهمین دوره جام باشگاه‌های جهان را برای 2 دوره متوالی به شرکتGuangzhouINFearless Investment Co Ltd(سهامی خاص) که در شهر گوانگژو واقع شده، بسپارد.
,
 
,
این رقابت‌ها در 2 گروه مردان و زنان انجام خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری و نام شهر میزبان اعلام نشده است.
,
 
,
شرکت INF درحالی مسئولیت برگزاری مسابقات را برعهده گرفته که به عنوان مجری و برگزارکننده پروژه‌ها و مسابقات ورزشی، از اعتبار بالایی در زمینه برگزاری موفق رقابت‌های والیبال برخوردار است. این شرکت سابقه برگزاری مسابقاتی چون جام باشگاه‌های زنان جهان(2018)، دور رفت سوپر لیگ چین(2019) و لیگ ملت‌های والیبال(2018- هفته‌ای که میزبانی به چیانگمین رسید) را در کارنامه دارد.
,
 
,
آخرین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سال 2019 در 2 گروه زنان و مردان به ترتیب به میزبانی 2 کشور چین و برزیل برگزار شد که طی آن باشگاه لوبه ایتالیا که 2 فصل پیش، امیر غفور ملی‌پوش والیبال ایران را در اختیار داشت، در جریان این رقابت‌ها به قهرمانی رسید.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه