اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

شرکت مردم در انتخابات به ضرر دشمن و تهدید کننده آنها است

شرکت مردم در انتخابات به ضرر دشمن و تهدید کننده آنها است
حمیدرضا ترقی گفت: شرکت مردم در انتخابات به ضرر دشمن و تهدیدکننده آنها است البته دشمن به طور طبیعی هیچگاه خیرخواه مردم نیست و برای مردم دلسوزی نخواهد کرد همچنین به دنبال این نیست که مردم در آسایش و صلح زندگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: از باب هر چیزی را که بخواهید بشناسید از ضد آن به اهمیتش پی ببرید باید گفت امروزه شاهد بسیج عمومی استکبار جهانی برای ناآرام سازی مردم و تلاش برای عدم شرکت در انتخابات هستیم به گونه‌ای که دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره ای با خواندن آیه یاس و نامید کردن مردم سعی می‌کنند مشارکت مردم را کاهش دهند و مانع حضور مردم در انتخابات شوند.

وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد شرکت مردم در انتخابات به ضرر دشمن و تهدیدکننده آنها است البته دشمن به طور طبیعی هیچگاه خیرخواه مردم نیست و برای مردم دلسوزی نخواهد کرد همچنین به دنبال این نیست که مردم در آسایش و صلح زندگی کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: همه تلاش دشمنان این است که بر ملت ما تسلط یابند و در راستای وابسته کردن کشور ایران به غرب، زمینه چپاول بیشتر سرمایه‌های ملی ما را فراهم کنند پس در چنین شرایطی هر انسان عاقلی هنگامی که می‌بیند دشمن از فعلی که وی می‌خواهد انجام دهد نگران، ناراحت و ناراضی است سعی می کند آن کار را انجام دهد تا دشمن شاد نشود و به نفع دشمن اقدامی نکند.

ترقی گفت: مردم هنگامی که بدانند با شرکت در انتخابات می توانند روی سرنوشت کشور تاثیر بگذارند و سرنوشت کشور را بر اساس آنچه که می خواهند و در همان مسیر تغییر دهند نباید از اصلاح امور مایوس شوند زیرا امید به اصلاح وضع موجود و تغییر و تحول در شرایط کنونی مستلزم آن است که مردم با حضور خود در انتخابات و مشارکتشان در رای گیری این سرنوشت خوب را برای خود رقم بزنند.

وی افزود: مردم با انتخاب خوب می‌توانند سرنوشت خوبی را برای خود تعیین می کنند و با انتخاب بد درست خلاف این سرنوشت را برای خود رقم خواهند زد بنابراین اگر می‌خواهند به آینده امیدوار باشند باید آگاهانه و با بصیرت رای خود را به صندوق بیندازند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که امروزه در جامعه می‌بینیم و مردم آن را لمس می‌کنند به دست توانمند افراد مدیر و کارآمد قابل حل است و این مشکلاتی نیست که مردم از پس آن برنیایند زیرا هنگامی که ملتی ۴۰ سال توانسته در برابر همه توطئه های استکبار جهانی بایستد و بسیاری از موانع را از سر راه رشد و توسعه خود بردارد و با بزرگترین قدرت های جهانی دست و پنجه نرم کند و پیروز از صحنه نبرد بیرون آید حل چنین مشکلات جزئی و پیش پا افتاده در حوزه اقتصادی، مسائل مدیریتی و اجتماعی کار دشواری نیست بلکه تنها نیازمند همت است.

ترقی تصریح کرد: مردم باید برای حل چنین مشکلاتی کار را به دست فردی توانمند و کارآمد بسپارند که از انگیزه، نشاط و عقلانیت لازم برخوردار است در واقع به طور طبیعی این امیدواری برای حل مشکلات وجود دارد اما منوط به مشارکت مردم در عرصه انتخابات است.

وی افزود: هنگامی که به این ظرفیتهای بزرگ کشور برای رشد و پیشرفت نگاه می کنیم می بینیم با وجود فشارها و تحریم ها باز هم جز اقتصادهای مطرح جهان به حساب می‌آییم و اگر چه گران اما مردم به همه نیازها دسترسی دارند پس اگر اندکی تغییر و تحول در مدیریت کشور در اثر انتخابات انجام شود این مشکلات برطرف می شود زیرا با برخورداری از چنین ظرفیت‌ها و امکاناتی نمی‌توانیم شاهد گرفتاری ها و تنگناهای امروزه باشیم که در اثر سوءمدیریت گریبانگیر ملت ما شده است.

ترقی گفت: در مجموع با توجه به اینکه کشور های قدرتمند اقتصادی جهان نظیر چین به کمک ملت ایران آمده اند و کشورهای دیگر هم اعلام آمادگی کرده اند که ما را در مسیر رشد و پیشرفت کمک کنند این فرصت امیدوارکننده وجود دارد تا چنین ظرفیت‌هایی در مسیر رشد و توسعه ایران مورد استفاده قرار گیرد و صدها میلیارد دلار سرمایه به سیستم اقتصادی کشور وارد شود و تحولات بسیار بزرگی در عرصه اقتصادی، اجتماعی و عمرانی کشور ایجاد کند که حاکی از آینده ای بسیار روشن است.

وی با بیان اینکه دست توانمند و مقتدر حضرت ولیعصر(عج ا... ) بدون تردید حامی این انقلاب، نظام و حرکت مردم است، عنوان کرد: همین کفایت می‌کند که نسبت به آینده امیدوار بوده و معتقد باشیم که با حضور پای صندوق‌ها و رای دادن با بصیرت، می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم و سرعت پیشرفت را مضاعف کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه