اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس:

اگر موضوع مسکن مدیریت نشود، به زودی ۱۰ میلیون ایرانی فاقد مسکن خواهند بود/ قیمت مسکن در تهران فاجعه است

اگر موضوع مسکن مدیریت نشود، به زودی ۱۰ میلیون ایرانی فاقد مسکن خواهند بود/ قیمت مسکن در تهران فاجعه است
شاکری با بیان اینکه قیمت مسکن در تهران فاجعه است، گفت: اگر موضوع مسکن مدیریت نشود، به زودی بیش از 10 میلیون ایرانی فاقد مسکن خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی تهران پرس با اشاره به اینکه تصویب طرح جهش تولید مسکن می تواند اثرات خوبی در آینده بازار مسکن داشته باشد، گفت: با همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی شاهد تصویب طرح جهش تولید مسکن بودیم و طبق این طرح که با مشورت های فراوان و برگزاری جلسات مختلف با مسئولان دولتی همچون وزارت راه و شهرسازی، بانک مرکزی و… گرفته شده است، سالانه شاهد ساخت یک میلیون مسکن در کشور خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
وی ادامه داد: زمین این مسکن ها به صورت رایگان و یا به صورت قیمت ارزان در اختیار ساخت و ساز قرار می گیرد تا در نهایت با قیمت ارزان در اختیار مصرف کننده و مردم قرار بگیرد.
,
 
,
شاکری افزود: یقینا ساخت سالانه یک میلیون مسکن با قیمت ارزان و واردن کردن آن به بازار عرصه مسکن، می تواند مشکل گشای بسیاری از مردم باشد و با افزایش عرصه مسکن، یقینا تورم شدید در بازار مسکن به کمترین حد ممکن خواهد رسید، به شرطی که دولت در این زمینه سنگ تمام بگذارد و در اجرای این طرح از هیچ تلاشی دریغ نکند.
,
 
,
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه زمین هایی که در اختیار نهادها و دستگاه های دولتی است باید در اختیار ساخت و ساز در طرح جهش تولید مسکن قرار بگیرد، گفت: برخی زمین های دولتی وجود دارد که نهادها و دستگاه های دولتی باید آن را در اختیار ساخت و ساز قرار دهند و بدون استفاده باقی ماندن آن، به ضرر مردم است.
,
 
,
وی گفت: مسئولان دولتی و وزارت راه و شهرسازی باید با اجرای سیاست گذاری هایی، باعث ساخت مسکن و در اختیار قرار دادن آن به مردمی بشود که فاقد مسکن هستند و این موضوع باید به عنوان یکی از تعهدات اصلی وزارت راه و شهرسازی باشد.
,
 
,
شاکری در پایان با بیان اینکه قیمت مسکن در تهران فاجعه است، خاطر نشان کرد: تلاش شده است که در طرح جهش تولید مسکن، ضعف های گذشته در ساخت و سازهای مسکن مهر جبران شود و شاهد ساخت خانه هایی مطلوب برای مردم باشیم چرا که اگر وضع در همین شکل باقی بماند، در آینده نه چندان دور ۱۰ میلیون ایرانی فاقد مسکن خواهند بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه