اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

خروج مرغ از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد/ توزیع مرغ با قیمت ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان

خروج مرغ از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد/ توزیع مرغ با قیمت ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان
حشمت اله صمیمی دوست گفت: با توجه به نیاز بازار کهگیلویه و بویراحمد به مرغ، خروج این محصول از استان ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت اله صمیمی دوست در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص توزیع مرغ تنظیم بازار گفت: در شرایط حاضر مرغ با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان وجود ندارد زیرا در ستاد تنظیم بازار کشوری تصمیم برای افزایش قیمت مرغ به ۲۴  هزار و ۸۰۰ تومان گرفته شده و این قیمت مصوب در استان از سطح واحدهای مرغ داری تا کشتارگاه و واحدهای فروش با نظارت توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

صمیمی دوست با بیان اینکه از کشتارگاه تا بازار صنعت و معدن وظیفه نظارت را دارد، ادامه داد: مرغ کهگیلویه و بویراحمد  بر اساس برآورد سازمان جهاد کشاورزی، ۷۰ درصد نیاز کهگیلویه و بویراحمد را تامین می کند و مابقی این نیاز توسط استان فارس تامین می شود.

,

این مسئول با بیان اینکه به صورت صد در صد نظارت بر مرغ در بازار کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد، ادامه داد: با توجه به نظارت ها مرغ زنده با قیمت ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان است.

,

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه در سطح استان های همجورا قیمت مرغ مصوب را رعایت نمی کنند و یکی از مشکلات است، ادامه داد: از مردم انتظار داریم به اندازه نیاز روزانه خرید داشته باشند و اینکه بخواهند سهم بیشتری از مرغ را خریداری کرده و در یخچال ها ذخیره کنند سبب مشکلاتی در بازار می شود.

,

صمیمی دوست با اشاره به اینکه استان های معین و توزیع کننده مرغ باید مرغ با قیمت مصوب استان را تامین کنند، گفت: با توجه به کسری مرغ در استان اعلام شد خروج هرگونه مرغ از استان ممنوع و در این راستا تعزیرات حکومتی و دادستانی و نیروی انتظامی از خروج مرغ زنده جلوگیری خواهند کرد.

,

وی در پایان گفت: در شرایط حاضر حدود 65 تن مرغ زنده در کشتار گاه های یاسوج کشتار شد، که حدود 50 تن مرغ کشتار در سطح بازار توزیع شد و تمام تلاش این است که رضایت مصرف کنندگان جلب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه