اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس :

شورای رقابت نباید بر طبل افزایش قیمت خودرو بکوبد

شورای رقابت نباید بر طبل افزایش قیمت خودرو بکوبد
رضاخواه با بیان اینکه شورای رقابت بر طبل قیمت خودرو در تهران و کلانشهرها می کوبد، گفت: مردم از عملکرد شورای رقابت رضایت ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی رضاخواه عضو ناظر مجلس در شورای رقابت در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به عملکرد شورای رقابت در افزایش قیمت خودرو اظهار داشت: متاسفانه شورای رقابت نتوانسته نقش موثری در ساماندهی بازار خودرو داشته باشد و نتوانست برای کاهش قیمت خودرو در بازار، نقش ارزنده و مفیدی ایفا کند و به همین دلیل می توان گفت که شورای رقابت نتوانسته از حقوق مردم در عدم کاهش قیمت خودرو دفاع کند و یقینا ما این موضوع را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
وی ادامه داد: شورای رقابت وظیفه رقابت بین خودروسازان برای قیمت مناسبت و افزایش کیفیت را برعهده دارد تا از این طریق بتواند شرایط بازار خودرو را به سمت متعادل شدن و به نفع مردم سوق دهد اما در عمل می بینیم که شورای رقابت این کار را نکرده است و فقط بر طبل افزایش قیمت خودرو می کوبد و این موضوع به ضرر مردم است.
,
 
,
رضاخواه تاکید کرد: متاسفانه با آغاز سال شاهد افزایش قیمت خودرو در کشورمان هستیم و شورای رقابت هم در این موضوع نقش ارزنده ای ایفا نموده است و این در حالی است که این شورا باید با رقابت اندازی بین شرکت های خودروسازی، باعث افزایش کیفیت و رقابت بین این شرکت ها شود اما می بینیم که با افزایش قیمت خودرو، گویی به دنبال تامین منابع مالی خودروسازان است که این اصولی و منطقی نیست.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دولت تلاشی زیادی برای حل مشکل تورم در کشور نمی کند، افزود: متاسفانه روز به روز در حال مشاهده افزایش قیمت کالاها در کشور هستیم و خودرو هم از این موضوع مستثنی نبوده است و باید دولت تا انتهای زمان مسئولیتش، خدمتگزاری به مردم را فراموش نکند و با رها کردن بازار، فقط مردم ضرر می کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه