اخبار داغ

معاون وزیر صمت خبر داد:

صدور ۷ هزار و ۴۷۰ پروانه بهره برداری صنعتی در سال جهش تولید

صدور ۷ هزار و ۴۷۰ پروانه بهره برداری صنعتی در سال جهش تولید
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت از صدور ۷ هزار و ۴۷۰ پروانه بهره برداری صنعتی طی سال گذشته و در راستای جهش تولید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت از رشد مثبت بخش ‌صنعت کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: با تلاش صنعتگران کشورمان در سال گذشته، ۷ هزار و  ۴۷۰ واحد تولیدی با اشتغال زایی ۱۴۲ هزار نفری موفق به دریافت پروانه بهره برداری صنعتی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با تشریح شاخص های کلان صنعتی در ۱۲ ماه سال گذشته، خاطر نشان کرد: در سال گذشته به رغم تمام محدودیت هایی که برای بخش تولید وجود داشت شاهد رشد ۱۰ درصدی در صدور پروانه بهره برداری صنعتی بودیم.
,
 
,
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال ۹۹ مبنی بر جهش تولید، بخش صنعت کشور سعی کرد تا با رفع موانع پیش روی فضای صنعتی شاهد اتفاقاتی مثبت در فرآیند توسعه ساخت داخل و افزایش اشتغال صنعتی در کشور باشد که خوشبختانه در ۱۲ ماهه سال گذشته برای بیش از ۱۴۰ هزار نفر اشتغال ایجاد شد و شاهد جهش ۲۳ درصدی در ایجاد اشتغال صنعتی در کشور بودیم.
,
 
,
صادقی نیارکی همچنین از رشد حدود ۴۵ درصدی جوازهای تاسیس تا پایان سال خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۴۱ هزار ۳۰۰ مجوز صنعتی صادر شد و این در حالی است که در سال ۹۸ حدود ۲۸ هزار و ۵۰۰ مجوز صنعتی در کشور صادر شده بود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه