اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

ارتش با رویکرد استکبارستیزی و انقلابی پرقدرت در صحنه حضور دارد

ارتش با رویکرد استکبارستیزی و انقلابی پرقدرت در صحنه حضور دارد
کریمی گفت: امروز به برکت هدایت های مقام معظم رهبری و جانفشانی های ارتشیان غیور ایران اسلامی ارتش با رویکرد معنوی، استکبارستیزی، انقلابی ، جهادی و پرقدرت در صحنه حضور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران گفت: نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش ابتکار حضرت امام(ره) برای استحکام رابطه ارتش با ملت ایران بود و به عنوان روز حیات ارتش مطرح است و این نامگذاری نشان از نقش مهم و اهمیت ارتش در نظام اسلامی و دفاع از کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی ارتش یکی از نیروهای پیشگام و پیشتاز برای دفاع از انقلاب و حرکت در راستای اهداف انقلاب اسلامی است و ارتش با تاسی از فرهنگ انقلابی و جهادی یک کارنامه درخشان دارد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن نیروهای قدرتمند و وفادار به انقلاب همچون زمینی،دریایی، هوایی، پدافند هوایی در طول این سال ها منشأ خدمات گسترده به ملت و نظام اسلامی بوده و با مجاهدت های خالصانه خود حماسه های ماندگاری خلق کرده است.

,

وی بیان کرد: نقش آفرینی ارتش در طول 42 سال گذشته در صحنه های مختلف نشان از آمادگی این نیروی خدوم در برابر حوادث مختلف است و ارتش در طول این سال ها به خوبی نشان داده در راه تحقق آرمان های نظام اسلامی و ملت ایران آماده هرگونه مجاهدت است

,

کریمی با بیان اینکه امروز به برکت هدایت های مقام معظم رهبری و جانفشانی های ارتشیان غیور ایران اسلامی ارتش با رویکرد معنوی، استکبارستیزی، انقلابی ، جهادی و پرقدرت در صحنه حضور دارد،گفت: ارتش امروز پا در رکاب فرمانده معظم کل قوا و دست در دست سایر نیروهای مسلح آماده جانفشانی در راه اسلام، انقلاب و نظام اسلامی است.

,

وی با اشاره به شهدای ارتشی استان مرکزی بیان کرد: وجود بیش از ۱۴۰۰ شهید ارتش در استان مرکزی نشان از نقش و عملکرد بسیار چشمگیر ارتش در دفاع مقدس است و استان مرکزی شهدای شاخص بسیاری از ارتش تقدیم انقلاب کرده که هرکدام حماسه هایی ماندگار در دفاع مقدس خلق کرده اند.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: به برکت برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی اجلاسیه ۱۴۰۰ شهید ارتشی در شهریور سال 98 در اراک برگزار شد که در کنار این اجلاسیه اقدامات ماندگاری برای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ارتشی در استان نیز انجام شد.

,

وی خاطر نشان کرد: یاد و خاطر شهید والامقام قاسم جلیلوند که از بزرگمردان و فرماندهان شایسته و ولایت مدار ارتش انقلابی در استان بود را گرامی می داریم ،ایشان به حق یکی از سرمایه های ارزشمند استان مرکزی و کشور بود که در عمر خدمتی خود خدمات ارزنده و شایسته ای به ماندگار گذاشتند و امیدواریم جوانان بتوانند از این الگوی کامل بهتر استفاده کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه