اخبار داغ

ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان تأکید کردند؛

جانفشانی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از مرز و کیان ایران/ حضور مقتدرانه این نهاد در بزنگاه های مختلف کشور

جانفشانی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از مرز و کیان ایران/ حضور مقتدرانه این نهاد در بزنگاه های مختلف کشور
ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان تأکید کردند: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرز و کیان کشور همواره خدمت گذار و جانفشان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است. این روز مظهر تجلیل از نیروهای خدومی است که در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و عزت و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی ایران به ارمغان آوردند. ارتش جمهوری اسلامی ایران با نوآوری، خودباوری و خود اتکایی در جهت حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و این نهاد ارزشمند مظهر اقتدار ملی و موجب آرامش ملت های ایراناسلامی و منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

ارتش جمهوری اسلامی ایران در آزمون های مختلف خدمات رسانی، دفاع از ارزش های انقلاب و نظامی اقتدار خود را نشان داده و موجبات رضایتمندی ملت ایران را فراهم کرده اند و امروز با گذشت بیش از ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن اطاعت از فرامین رهبر معمظ انقلاب به عنوان پشتوانه و تکیه گاه نظام نقش آفرینی می کنند و مشت محکم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل دشمنان و به ویژه استکبار جهانی خواهند بود.

,

جانفشانی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از مرز و کیان ایران

, جانفشانی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از مرز و کیان ایران, جانفشانی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از مرز و کیان ایران,

مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه از ابتدای تشکیل حکومت اسلامی و تا به امروز در تمامی بزنگاه ها، پستی و بلندی ها خدمت صادقانه و مجاهدانه به مردم و کشور را سرلوحه کار و عمل خود قرار داده است.

,

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: این نهاد در زمان رژیم پهلوی در صف مردم قرار گرفت و پس از آن نیز همواره در کنار مردم بوده و نه در مقابل آنها و همیشه در دفاع از مرز و کیان کشور آماده جانفشانی و خدمت گذاری بوده است.

,

وی با اشاره به حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه ها خاطر نشان کرد: جا دارد سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه نیروهای خدوم این نهاد تبریک گفته و از ذات باری تعالی عزت، سربلندی و توفیق برای تمامی آنان خواهانیم.

,

حضور مقتدرانه این نهاد در بزنگاه های مختلف کشور

, حضور مقتدرانه این نهاد در بزنگاه های مختلف کشور, حضور مقتدرانه این نهاد در بزنگاه های مختلف کشور,

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: ۲۹ فروردین سالروز تشکیل ارتش میلیونی جمهوری اسلامی ایران را به تمامی ارتشیان و ملت بزرگ ایران تبریک می گوییم.

,

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با تأکید بر اینکه ارتش حافظ جان، مال و ناموس ملت ایران بوده و خواهد بود، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برآمده از بطن مردم است و این نهاد حضور خود را در در کنار ملت ایران در بزنگاه های مختلف ثابت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه