اخبار داغ

کرونا دغدغه تمام ورزشکاران المپیکی است

وزیری: تیر و کمان اردوی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشت/ می خواهیم در مسابقات گزینشی فرانسه تاریخ ساز شویم

وزیری: تیر و کمان اردوی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشت/ می خواهیم در مسابقات گزینشی فرانسه تاریخ ساز شویم
عضو تیم ملی تیر و کمان گفت: بعد از یک سال و نیم دوری از مسابقات در ترکیه اردوی خوبی را تجربه کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، میلاد وزیری عضو تیم ملی تیراندازی با کمان در مورد اردوی ترکیه و حضور کمانداران کشورمان در مسابقات این کشور اظهار داشت: بعد از یک سال و اندی دوری از مسابقات و میادین ورزشی اتفاق خوبی بود که قبل از مسابقات انتخابی المپیک و المپیک افتاد. هم یک تورنمنت بود تا ارزیابی از شرایط خودمان داشته باشیم و هم اینکه یک اردوی آمادگی با چند کشور دیگر بود و خدارا شکر شرایط خوبی در اردو داشتیم و نتایج این اردو و تورنمنت روی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در پاریس تاثیر مثبت خواهد داشت و مفید بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی تاکید کرد: خدارا شکر  با همت مسئولین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون پزشکی ورزشی واکسیناسیون انجام شد. دغدغه تمام ورزشکاران المپیکی و ورزشکارانی که در راستای کسب سهمیه هستند، بحث کرونا است. رقابت‌های زیادی تا المپیک پیش رو داریم و در این بین اردوها در حال برگزاری است و ارتباط ما با افراد مختلف اعم از کادر فرودگاه، برگزار کنندگان مسابقات و محل تمرین نگران کننده بود. امیدواریم هر چه زودتر واکسن در اختیار همه مردم قرار گیرد  و سلامتی همه حفظ شود و جامعه سالم شود و نگرانی‌ها از بین برود.

,

وزیری افزود: از شعبانی‌بهار و کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم. برنامه ریزی مناسبی برای کسب سهمیه انجام شده و رفته رفته شرایط همه ما در حال بهبود است تا امسال یک اتفاق خوب در مسابقات فرانسه برای کشور رقم بخورد و این تیم تاریخ ساز شود. در مسابقات ترکیه رکورد ایران را مرحله مقدماتی شکستیم و این اتفاق در فرانسه هم تکرار می‌شود و امیدوارم نتایج خوب و درخشانی برای کشورمان کسب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه