اخبار داغ

نماینده کوهدشت و رومشکان:

پست ۲۳۰ کیلوولت برق کوهدشت امسال به بهره‌برداری می‌رسد

پست ۲۳۰ کیلوولت برق کوهدشت امسال به بهره‌برداری می‌رسد
حجت‌الاسلام مبلغی گفت: پست ۲۳۰ کیلوولت برق کوهدشت دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و کمک شایانی به رفع مشکلات خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در زمینهٔ برق شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان دارای نواقص و مشکلاتی هستیم، در این راستا احداث پست ۲۳۰ کیلوولت کوهدشت که در حال انجام است و در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد کمک شایانی به رفع مشکلات خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: جانمایی و تهیه زمین برای احداث پست ۶۳ کیلوولتی کوهنانی و طرهان با توجه به نیاز برقی منطقه و وجود صنایع تبدیلی مربوط به انار و همچنین بحث انتقال آب در دست اجرا است.
,
 
,
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به پیگیری در راستای تکمیل ساختمان اتفاقات کوهدشت و ساختمان برق کوهنانی عنوان کرد: ایجاد و توسعه شبکه‌های حوزه برق کوهدشت شمالی با حدود ۷۰ روستا و همچنین تبدیل حوزه درب گنبد به اداره با توجه به حساسیت زیارتی و مذهبی بودن این منطقه ضرورت داشته و نامه‌نگاری نیز در این زمینه انجام‌شده است.
,
 
,
وی با اشاره به تهیه زمین به جهت دپوی تیرهای برق کوهدشت، تصریح کرد: دو دستگاه بالابر و دو دستگاه خودرو و برخی تجهیزات در دیداری که با معاون وزیر نیرو داشتیم به شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان اختصاص یافت.
,
 
,
مبلغی با اشاره به برقراری مناقصه به جهت تکمیل پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولتی برق رومشکان، گفت: مقرر شد تا پیش از اجرای پست ۶۳ کیلوولتی کوهنانی و طرهان، دوخط دومداره جهت مصارف فعلی این دو بخش از پست ۶۳ کیلوولتی زانوگه منشعب شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه