اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد:

ارتش، پاسبان و پاسدار امنیت ایران

ارتش، پاسبان و پاسدار امنیت ایران
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح در پاسبانی و پاسداری از کیان و امنیت کشور خدمات بسیار درخشانی را ارائه می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: نقش ارتش در ایجاد و استقرار امنیت در کشور در همه حوزه‌های هوایی، زمینی و دریایی بر کسی پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی عنوان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره حارص و حافظ منافع ملی و تمامیت ارضی کشور بوده و در دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ دفاع از آب و خاک و کشور به ثبت رسانده است.

,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: ارتشیان دوشادوش دیگر نیروهای مسلح کشور نه تنها در دفاع مقدس که در همه مقاطع حساس کشور با نثار جان خود از این مرز و بوم حراست و نگاهبانی کرده و به دشمنان اجازه نداده‌اند حتی فکر تعدی به ایران را در سر بپرورانند.

,

حیدری با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده در حوزه توان دفاعی و نظامی در ارتش جمهوری اسلامی، تاکید کرد: امروز ارتش آماده و مهیای دفاع از کشور و مقابله با هر پدیده ضد امنیتی و منافی منافع ملی کشور است.

,

وی بیان کرد: البته در حالی ارتشیان شبانه‌روز در زمین، هوا و دریا همه هم و غم خود را به دفاع از کیان و حفظ امنیت کشور معطوف کرده و در حال پاسبانی و پاس‌داری از مرزهای ایران اسلامی هستند‌ که توجه به ارتقاء سطح معیشت و حقوق آن‌ها ضروری بوده و نباید نادیده گرفته شود.

,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس  با اشاره به اینکه حقوق نیروهای ارتشی در مقایسه با خدمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و ستودنی آن‌ها ناکافی است، گفت: از این رو باید به معیشت این نیروهای مخلص و جان بر کف توجه جدی شود.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه