اخبار داغ

با تزریق واکسن کرونا استرس ورزشکاران کمتر خواهد شد

پورشیب: می‌خواهیم از حیثیت کاراته ایران در المپیک دفاع کنیم/ لیگ می‌تواند به آمادگی ملی پوشان کمک کند

پورشیب: می‌خواهیم از حیثیت کاراته ایران در المپیک دفاع کنیم/ لیگ می‌تواند به آمادگی ملی پوشان کمک کند
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: می‌خواهیم از حیثیت کاراته ایران در المپیک دفاع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ذبیح‌الله پورشیب، درباره دریافت واکسن کرونا قبل از حضور در رقابت‌های المپیک توکیو اظهار کرد: جا دارد تشکر کنم از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که این شرایط را به وجود آوردند که ما بتوانیم زودتر واکسن را بزنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: استرس زیادی داشتیم چون این مدت شرایط تمرینی طوری بود که باید مراقبت می‌کردیم و به هر حال این استرس با این کار کمتر شد و امیدوارم مرحله دوم را هم بزنیم و به امید خدا بتوانیم بدون استرس به کار خود ادامه دهیم.

,

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان با اشاره به آخرین روند آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات پیش‌رو گفت: خوشبختانه  6-7 ماه اوضاع خوبی را پشت سر گذاشتیم و با برنامه ریزی که فدراسیون کاراته و کادر فنی انجام دادند شرایط خوبی را در حال حاضر داریم.

,

وی توضیح داد: یک تورنمنت را هم شرکت کردیم و خدا را شکر نتیجه خوبی را بدست آوردیم. امیدوارم بتوانیم با این برنامه ریزی که انجام شده و مسابقات خوبی که پیش رو داریم بتوانیم نتایجی را که مدنظرمان است را  به دست بیاوریم و با نفرات کامل در المپیک حضور پیدا کنیم و آنجا هم بتوانیم از نام کاراته ایران دفاع کنیم.

,

پورشیب درخصوص سطح فنی رقابت‌های لیگ برتر کاراته توضیح داد: لیگ برگزار شد و محک خوبی بود برای ما، بعد از مرحله نخست رقابت های لیگ در مسابقات لیگ ترکیه شرکت کردیم و نتایج خوبی را به دست آوردیم که نشان داد مسابقات لیگ می‌تواند کمک زیادی در حفظ آمادگی ملی پوشان داشته باشد. قرار بود مرحله بعدی هم پس از تعطیلات عید برگزار شود ولی بنا به دلایلی فعلا لغو شده اما امیدوارم دوباره برگزار شود تا به همین روند خوب مان ادامه دهیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه