اخبار داغ

گزارش تصویری:

تشدید نظارت و بازرسی‌ها در شهرستان بویراحمد+تصاویر

تشدید نظارت و بازرسی‌ها در شهرستان بویراحمد+تصاویر
در پی اعلام وضعیت فوق قرمز در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمدفرماندار شهرستان بویراحمد از تشدید نظارت و بازرسی ها در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید احمدی فرماندار بویراحمد به همراه برخی از مسئولان، صبح امروز از بانک‌ها، ادارات و بازار یاسوج به صورت سرزده بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه امروز وضعیت شهرستان بویراحمد بحرانی به نظر می رسد اظهار داشت: بررسی وضعیت بیمارستان‌ها در مرکز استان نگران کننده است.

,

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کوئید ۱۹ شهرستان رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی را یادآور و عنوان کرد: تجمعات در مراسم‌های عزاداری و خاکسپاری عامل مهم گسترش شیوع این ویروس در شهرستان بویراحمد است.

,

فرماندار بویراحمد با تاکید بر استفاده از ظرفیت بزرگان قبایل و طوایف در روستاها و بخش‌ها گفت:  همه در برابر سلامت و جان دیگران مسئول هستیم.

,

احمدی در خصوص نحوه برگزاری خاکسپاری ها در شهرستان گفت: همه صاحبان عزا و خاکسپاری باید از فرمانداری بویراحمد مجوز بگیرند؛ لذا با توجه به تعهد نامه به جهت جلوگیری از تجمع، کلیه مراسم‌های خاکسپاری و تشییع جنازه تا اطلاع ثانوی ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح انجام می‌گیرد.
 فرماندار بویراحمد تصریح کرد:  تجمع بیشتر از ۳۰ نفر، همچنین حضور مداح یا هرگونه آلات موسیقی در خاکسپاری ها نیز ممنوع است.

,
,

 رئیس شورای سلامت شهرستان بویراحمد افزود: در شرایط کنونی حفظ سلامت جامعه مهم است و از تشدید نظارت و بازرسی ها در شهرستان بویراحمد خبر داد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,



,

,

, ,
,
, ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

 

, انتهای پیام/,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه