اخبار داغ

فولاد صدرنشین می‌شود اما از تراکتور باید معقولانه انتظار داشت؛

جلالی: پرسپولیس با اعتمادبه‌نفس و اقتصادی بازی می‌کند/ استقلال از گروه مرگ صعود خواهد کرد

جلالی: پرسپولیس با اعتمادبه‌نفس و اقتصادی بازی می‌کند/ استقلال از گروه مرگ صعود خواهد کرد
پیشکسوت و مربی فوتبال کشورمان درباره عمل‌کرد تیم‌های ایرانی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به اظهارنظر پرداخت.
[

مجید جلالی، سرمربی و کارشناس فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون نمایش‌های تیم فوتبال فولاد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فولادی‌ها طی نمایشی تنظیم‌شده و منظم با تعیین شرح وظایف و متکی بر سبک دفاعی بی‌نقصی بازی می‌کنند. کادرفنی تیم فولاد با آنالیز دقیق از شرایط تیم‌های حریف، شرایط را برای پیروزی تیم مهیا کرده‌اند.

, مجید جلالی, خبرگزاری دانا, فولاد ,
سرمربی اسبق تیم فوتبال فولاد این‌گونه ادامه داد: اگر بدشانسی گریبان فولادی‌ها را نمی‌گرفت، به عقیدۀ من این تیم می‌توانست مقابل السد قطر هم پیروز باشد. نقاط ضعف و قوت حریفان به‌دقت بررسی شده و تاکتیک‌های کادرفنی تیم فولاد می‌تواند قدرت رقیب را از بین ببرد.
,
 
,
, ,
 
,
وی هم‌چنین افزود: فکر می‌کنم نمایش تیم فولاد مقابل السد قطر، بهترین بازی‌شان بین این ۳ بازی اخیر بود. گرپه فولاد برابر العین امارات هم عالی بود اما مقابل تیم ژاوی هرناندز نمایشی کامل و بی‌نقص از شاگردان جواد نکونام دیدیم. مطمئن هستم که فولاد از این گروه به‌عنوان تیم اول صعود خواهد کرد.
,
 
,
جلالی درباره عمل‌کرد تیم فوتبال تراکتور در مسابقات ACL۲۰۲۱ عنوان کرد: تراکتور به توازن و تعادل در ترکیب خود نرسیده، چرا که در برخی پست‌ها بازیکنان بسیار خوب و در برخی هم بازیکنان متوسطی دارد. اگر خلأ متوسط‌ها پوشش داده شود، پیکان هجومی تیم تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد و از کار می‌افتد. انتظارمان باید از مجموعه تراکتور در امارات متحده عربی معقول باشد.
, تراکتور ,
 
,
, ,
 
,
سرمربی پیشین تیم تراکتور در ادامه اذعان داشت: در این ۲ بازی نمایش بدی از تراکتوری‌ها ندیده‌ایم اما این تیم در بعضی پست‌ها بهترین‌ها را دارد و در بعضی پست‌ها هم با ضعف مواجه است که تعادل لحاظ نمی‌شود. فکر می‌کنم اگر تراکتور از این گروه بتواند صعود کند، کار بزرگی انجام داده.
,
 
,
این کارشناس فوتبال ایران درمورد پیروزی‌های تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی خاطرنشان کرد: پرسپولیس با رویۀ اقتصادی و اعتمادبه‌نفس بالایی بازی می‌‎کند. این تیم زمانی که عقب باشد، نبض بازی را به‌راحتی دردست می‌گیرد و می‌تواند با استفاده از نقاط قوت و ضعف حریف به برتری برسد. می‌توان گفت که پرسپولیس به تکامل رسیده و با بازگشتی هم که مقابل تیم الریان قطر و متعاقباً کنترل بازی پس از به‌ثمر رساندن ۳ گل نشان داد، شانس بالایی دارد.
, پرسپولیس ,
 
,
, ,
 
,
جلالی با اشاره به سطح خوب تیم فوتبال پرسپولیس بیان داشت: عمل‌کرد یک تیم وقتی خوب باشد، صحبت‌ها و انتظارات هم بیش‌تر می‌شود. اگر بازیکنان و کادرفنی این تیم بتوانند خودشان را با فشارها تطبیق دهند، مسیر موفقیت هموار خواهد شد.
,
 
,
پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص نمایش خوب تیم فوتبال استقلال در تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تمرکز استقلال روی بخش هجومی بسیار عالی‌ست اما این تیم به بازی‌هایی هم می‌رسد که بایستی فشار زیادی را متحمل شود. آبی‌ها مقابل تیم‌های الشرطه عراق و الاهلی عربستان فوق‌العاده بازی کردند و با تعویض‌های خوبی هم که داشتند، پیروزی را به ارمغان آوردند.
, استقلال,
 
,
, ,
 
,
وی درباره شانس صعود آبی‌های تهرانی از گروهی با حضور تیم‌های الدحیل قطر، الشرطه عراق و الاهلی عربستان اظهار داشت: استقلال در این گروه مشکل خاصی نخواهد داشت و فکر می‌کنم که به مرحله حذفی هم صعود می‌کند.
,
 
,
مجید جلالی درنهایت پیرامون تصمیم عجیب AFC مبنی بر عدم استفاده از تکنولوژی VARدر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تکنولوژی برای به‌کارگیری باید در تمام مسابقات استفاده شود و فکر می‌کنم شاید کشوری مانند هندوستان این شرایط را نداشته که کلاً از VAR استفاده نشده. کشورهایی مانند قطر، عربستان و امارات قطعاً مشکلی برای تأمین این تکنولوژی نخواهند داشت اما نمی‌شود در یک گروه VAR باشد و در گروه دیگر خیر.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه