اخبار داغ

رئیس اداره تبلیات اسلامی نیشابور:

هم‌افزایی در قالب رزمایش‌های مواسات در شهرستان نیشابور

هم‌افزایی در قالب رزمایش‌های مواسات در شهرستان نیشابور
جوانشیری گفت: هیئات مذهبی و قرارگاه‌های منطقه‌ای با هم‌افزایی در قالب رزمایش‌های مواسات در طول ماه مبارک رمضان در خدمت نیازمندان جامعه خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا جوانشیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با عملکرد این دستگاه در ایام ماه مبارک رمضان گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان سه عملیات مهم فرهنگی تبلیغی در سطح شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: عملیات فصل بندگی، جشنواره محله همدل و طرح مردمان به شبکه‌های مرتبط با سازمان تبلیغات ابلاغ شد.

, .,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: عملیات فصل بندگی با محوریت برنامه‌های قرآنی در سطح شهرستان به اجرا در می‌آید.

,

وی گفت: در جشنواره محله همدل نیز بنا داریم با ایجاد همدلی بین جوانان هر محله و با استفاده از ظرفیت‌های درون محله‌ای به حل مسائل اجتماعی محله بپردازیم.

, .,

جوانشیری خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی و جامعه روحانیت شهرستان خود را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انجام مناسک مذهبی به‌صورت محدود می‌دانند.

, .,

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های ملی مذهبی شهرستان افزود: هیئات مذهبی و قرارگاه‌های منطقه‌ای با هم‌افزایی در قالب رزمایش‌های مواسات در طول ماه مبارک رمضان در خدمت نیازمندان جامعه خواهند بود.

, .,

وی بیان داشت: توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه و توزیع غذای گرم و تهیه و توزیع کمک جهیزیه بخشی از اقداماتی است که با همکاری پایگاه‌های بسیج هیئات مذهبی و مساجد پیگیری خواهد شد.

, .,

جوانشیری در پایان اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی تبلیغی در فضای مجازی نسبت به گذشته رونق قابل توجهی پیدا کرده است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه