اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بجنورد اعلام کرد؛

تشکیل ۶۲ پرونده تخلف صنفی برای دور زدن دستورالعمل ستاد کرونا/تشکیل ۴ اکیپ پلمب برای رصد متخلفان صنفی

تشکیل ۶۲ پرونده تخلف صنفی برای دور زدن دستورالعمل ستاد کرونا/تشکیل ۴ اکیپ پلمب برای رصد متخلفان صنفی
علی اکبر اعتمادی فر گفت: ۶۲ پرونده تخلف صنفی در زمینه سرپیچی برخی از صنوف در شهرستان بجنورد از دستور العمل ستاد کرونای استان طی هشت روز گذشته تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعتمادی فر، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بجنورد در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: از شنبه هفته گذشته ( ۲۱ فروردین ماه جاری ) بر اساس دستورالعمل ستاد کرونای استان تمامی صنوف به جز گروه یک ملزم به تعطیلی واحدهای صنفی خود شدند و به آنان اعلام شد که فروش کالاهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
اعتمادی فر اعلام کرد: در شهرستان بجنورد ۹۰ درصد از صنوف این دستورالعمل را رعایت کردند و ۱۰ درصد دیگر این دستورالعمل را رعایت نکردند.
,
 
,
وی اعلام کرد: از شنبه هفته گذشته تا به امروز ( ۲۱ فروردین تا ۲۸ فروردین ماه جاری ) ۶۲ پرونده تخلف صنوف شهرستان بجنورد که واحد خود را تعطیل نکردند و خلاف دستورالعمل ستاد کرونا استان عمل کردند، تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.
,
 
,
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: یک واحد صنفی که پلمپ واحد خود را خودسرانه گشوده بود نیز به دادستانی مرکز استان معرفی شد.
,
 
,
اعتمادی فر یادآور شد: رستوران داران دستورالعمل ستاد کرونا استان و ارائه سفارشات به مشتریان به صورت بیرون بر را کاملا رعایت کرده اند، با این وجود، مدیریت کافی شاپ ها در بستن واحدهای خود همکاری لازم را نداشته اند.
,
 
,
وی درباره گرایش واحدهای صنفی و مشتریان در شهرستان بجنورد به خرید و فروش های اینترنتی نیز عنوان کرد: هر چند که ارزیابی میدانی از این موضوع در شهرستان بجنورد انجام نشده و اتاق اصناف بجنورد نیز در این زمینه گزارشی را ارائه نداده است، با این وجود، گزارشات غیر رسمی از افزایش فروش اینترنتی پوشاک در این شهرستان حکایت دارد.
,
 
,
این مقام مسئول خواستار شد: مردم نیز دستور العمل های ستاد کرونای استان را جدی بگیرند و اقلام مورد نیاز خود را اینترنتی تهیه کنند.
,
 
,
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بجنورد در خاتمه به فعالیت اکیپ های بازرسی از نظارت بر عملکرد صنوف شهرستان بجنورد طی اجرای این دستورالعمل نیز عنوان کرد: بازرسی از بازارهای این شهرستان توسط هشت اکیپ بازرسی و دو گروه پملپ طی هفت روز گذشته انجام شده است.
,
 
,
اعتمادی فر افزود: از امروز نیز دو اکیپ پلمپ به جمع این اکیپ ها اضافه شدند.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: نیروهای این اکیپ ها از نهادهای بهداشت و درمان، فرمانداری بجنورد، اتاق اصناف، واحد اماکن و نیروی انتظامی شهرستان بجنورد هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه