اخبار داغ

۲ خبر از فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام؛

نشست رئیس فدراسیون بدن‌سازی با مسئولان سفارت رومانی/ تلاش برای پخش تلویزیونی رقابت‌های مردان آهنین

نشست رئیس فدراسیون بدن‌سازی با مسئولان سفارت رومانی/ تلاش برای پخش تلویزیونی رقابت‌های مردان آهنین
رییس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام پذیرای مهمانانی از سفارت رومانی در تهران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رنه شیکارو، سرکنسول رومانی در تهران با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون در نشستی شرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این حسن رهنماییان، عضو و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون نیز حاضر بود و بحث های مختلفی پیرامون همکاری های مشترک مطرح شد. از آنجایی که طبق اعلام مسئولان IFBB مسابقات جهانی 2022 در کشور رومانی برگزار خواهد شد، در این نشست مذاکرات لازم پیرامون سهولت در اخذ ویزا برای ملی پوشان و اعضای تیم ملی ایران برای اعزام به این رقابت ها نیز صورت گرفت.

,

همچنین در راستای تصمیم گیری اعضای کمیته قویترین مردان برای برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران تحت عنوان مسابقه مردان آهنین در خردادماه سال 1400 به میزبانی شهر سیرجان، نشستی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرامرز خودنگاه رییس کمیته قویترین مردان کشور و حسین شیبانی مسئول کمیته قویترین مردان استان کرمان برگزار شد.

,

فرامرز خودنگاه درباره تصمیماتی که در این نشست اتخاذ شد، به سایت فدراسیون بدنسازی گفت: با توجه به شیوع کرونا در سراسر کشور و موج چهارمی که باعث تعطیلی باشگاهها و خیلی از مراکز شده، تصمیم بر این شد که مسابقات نسبت به تاریخ قبلی اعلام شده، به تعویق بیفتد تا ورزشکاران فرصت کافی برای آماده سازی خود داشته باشند. بعد از بهبود شرایط کرونایی تاریخ جدید مسابقات قویترین مردان در سال 1400 را اعلام خواهیم کرد. در اولین فرصت بنده بازدیدی از محل برگزاری مسابقات خواهم داشت تا هماهنگی های لازم بین فدراسیون و مسئولان سیرجان برای میزبانی به وجود بیاید.

,

رییس کمیته قویترین مردان درباره نحوه برگزاری مسابقات گفت: نام این دوره از مسابقات، با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون "مردان آهنین" خواهد بود. البته این موضوع دلیلی برای اینکه قطعا مسابقات به شکل سابق از تلویزیون پخش خواهد شد، نیست. با این حال فدراسیون و شخص دکتر نصیرزاده تلاش می کنند که مسابقه مردان آهنین در سال 1400 از تلویزیون پخش شود و بار دیگر شاهد ورود این رشته به خانه های مردم باشیم، اما اگر هم این اتفاق رخ نداد، تدابیر دیگری برای پخش مسابقه مردان آهنین در نظر خواهیم گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه