اخبار داغ

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان خبر داد؛

استمهال بدهی و معوقات صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان زنجان

استمهال بدهی و معوقات صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان زنجان
دادگر دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه جدید دولت بدهی و معوقات مشاغل آسیب دیده از کرونا استمهال می‌شود این مصوبه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن دادگر در گفت‌و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اجرای طرح حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا اظهار کرد: بدهی و معوقات در قالب مشاغل گروه‌های گردشگری، فرهنگی و ورزشی استمهال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: محدودیت‌های جدید برای بسیاری از مشاغل که به لحاظ بانکی مشکل ایجاد کرده است تصمیمات جدیدی اتخاذ شد که بر اساس آن از مشاغل آسیب دیده از کرونا حمایت می‌شود.

,

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به اینکه با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان استانی نسبت به استمهال سایر مشاغل در استان زنجان اقدام شد افزود: بر این اساس هیئت دولت طی مصوبه جدیدی از استمهال بدهی آسیب دیدگان از کرونا در سایر مشاغل نیز موافقت کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: این مصوبه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم اجرا خواهد شد که بر اساس آن برای چک‌های برگشتی مشاغل گروه دو، سه و چهار فرصت داده می‌شود.

,

دادگر بیان کرد: همچنین معوقات و اقساط کسبه‌هایی که در اثر تعطیلی کرونا آسیب دیده‌اند، استمهال داده خواهد شد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه