اخبار داغ

دبیرکل جمعیت هلال احمر مطرح کرد:

مردم منتظر ورود محموله های بعدی واکسن کرونا باشند

مردم منتظر ورود محموله های بعدی واکسن کرونا باشند
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: مردم منتظر ورود محموله های بعدی واکسن کرونا از چین، هند و روسیه باشند اما در حال حاضر نمی توان زمان مشخصی را برای ورود محموله های بعدی مشخص کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قوسیان مقدم،، در خصوص موضوع واردات واکسن کرونا، اظهار داشت: خوشبختانه روز ۵ شنبه هفته گذشته ۴۰۰ هزار دوز واکسن کرونا از طریق صلیب سرخ کشور چین و با هماهنگی هلال احمر وارد کشور شد و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: قریب به ۴ ماه است که هلال احمر با کشورهای چین، هند و روسیه برای واردات واکسن کرونا مذاکراتی را انجام داده اما به دلیل برخی شرایط ورود واکسن از این طریق محقق نشد که خوشبختانه ۵ شنبه هفته گذشته شاهد ورود این محموله به کشور بودیم.
,
 
,
قوسیان مقدم در خصوص ورود محموله های بعدی اظهار داشت: به طور کلی در سال ۱۴۰۰ مذاکرات لازم با کشور چین برای واردات واکسن را در دستور کار داریم و ورود واکسن نیز از این کشور ادامه دارد.
,
 
,
دبیرکل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: مردم منتظر ورود محموله های بعدی واکسن کرونا از این کشورها باشند اما در حال حاضر نمی توان زمان مشخصی را برای ورود محموله های بعدی مشخص کرد.
,
 
,
وی تأکید کرد: هنگامی که محموله ها وارد کشور و در فرودگاه بارگذاری شوند، در آن زمان اخبار مربوط به واردات واکسن را به مردم اعلام خواهیم کرد.
,
 
,
قوسیان مقدم در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کنید محموله بعدی واکسن از کدام کشور وارد شود، گفت: قطعاً محموله بعدی از یکی از سه کشور چین، هند و روسیه خواهد بود اما در حال حاضر تعداد واکسن های ورودی، کشور مبدا و زمان دقیق واردات آن مشخص نیست.
,
 
,
دبیرکل جمعیت هلال احمر بیان کرد: تاکنون ۱۷۰ محموله کمک بین المللی از فدراسیون بین المللی هلال احمر و جمعیت های هلال احمر کشورهای مختلف به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، به کشور تحویل داده شده و امیدواریم در آینده نیز شاهد ورود دیگر کمک های بین المللی به کشور باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه